Skip to main content

Goede avond.

 

Probeer nu al een week lang een multisim te nemen voor me samsung watch 6 maar telkens kom ik niet verder omdat die me dan een foutcode aan geeft(3010)

 

Heb de klanten service gesproken konden niks voor me betekenen, en gaven aan dat ik naar een kpn store moest gaan

 

Bij de store hebben ze me esim terug gezet naar een gewone sim kaart en zeiden dat ik na 24 uur me telefoon en horloge overnieuw moest opstarten en weer proberen.

 

Maar naar 24 uur nog steeds de zelfde foutcode 3010.

 

Jan iemand me helpen hier mee

 

Modelnummer
SM-S916B
SM-R935F

EID horloge
8904305120220083622300842478XXXX

Galaxy Wearable-versie
2.2.57.23102461
2.2.13.24011151

Softwareversie
R935FXXU1AWK4

Fout
3010

Hoi @Michel89K, welkom op ons forum!
Voor vragen als deze kun je toch het beste altijd even bellen, ik kan niet veel meer dan mijn telefonische collega's maar het duurt hier altijd even voor je reactie van ons hebt.


Hoi @Thomas van KPN 

Als ik telefonisch contact op neem dan zeggen ze dat ik toch naar naar een store moet gaan.

Maar die komen der zelf ook niet uit.

 

Kan het misschien aan liggen dat de samsung galaxy watch 6 te nieuw is voor dit?


Het is in de winkel soms wel makkelijker omdat je daar meteen een nieuwe fysieke simkaart kunt krijgen als dat nodig is inderdaad of als er iets met instellingen moet gebeuren. 
Volgens mij hoort het gewoon te werken met de Galaxy Watch 6

We hebben hier ook een handig artikel over:

 

Als dit niet lukt kunnen mijn telefonische collega's op 0800-0402 of in de winkel ook even meekijken of even een ticket voor je aanmaken


Ja dat is wat ik al aan gaf ben in de winkel geweest en die heeft me een fysieke simkaart gegeven en zal na 24 uur toen moet werken maar helaas.

 

Daarom gooide ik het hier in de forum.

Misschien dat iemand er een oplossing voor heeft of wat ik fout toe.

 

Want de eerst keer dat ik het probeerde kwam ik wel tot kpn pagina maar toen moest die te lang laden.

En stopte die der mee met het proces


Dat schiet ook niet op inderdaad, is het in de tussentijd nog gelukt? Als je de stappen uit het topic doorloopt moet het in principe gewoon werken. Als dat niet het geval is kan het dus zijn dat de klantenservice de aanvraag moet annuleren waarna je het opnieuw kunt proberen.


Nee het is nog niet gelukt.

En de klantenservice ziet ook geen aanvraag staan


Ik heb een storingsticket voor je aangemaakt, mijn collega's nemen hierover nog contact met je op!


@Michel89K  is het nog gelukt?


Ja het nu wel gelukt had ook contact gehad met samsung zelf.

En die adviserende me om me mobielennetwerk van me telefoon zelf te resetten.

 

En nu is het wel gelukt alleen krijg nu alleen nog foutcode 118


Sorry @Michel89K, dit topic was even aan mijn aandacht ontschoten. Krijg je deze code nog steeds? Een beetje van de regen in de drup zo


beetje jammer dat er geen follow up is over dit topic, zit zelf ook met dezelfde foutmelding maar dan met een nieuwe watch 7 en Fold 6, alles up to date

voorheen multisim op mijn iPhone gehad maar overstappen is erg lastig lijkt het zonder duidelijke oplossing

mobiele settings resetten heeft ook niks opgelost, 


Hoi @zijksnor, hier is geen standaard oorzaak of oplosing voor. Je kunt het beste even met ons bellen. Mijn collega's moeten je hier verder mee kunnen helpen. Zij kunnen ook een ticket aanmaken als dat nodig is. Ik zie dat je ook een eigen topic hebt, we denken daar graag even met je mee:

 


ik had gebeld met een zeer gedreven en nette medewerker die met mij het standaard stappen plan is doorgelopen die ik zelf al tig keer heb uitgevoerd en langzamerhand uit mijn hoofd ken, echter dat spoor liep dus dood met de 3010 foutmelding.

vervolgens door verwezen naar samsung zucht die verwijst je weer terug naar KPN

is er dan niemand van KPN die dit geïmplementeerd heeft en er een oplossing voor heeft? waarom zitten dat soort technische mensen altijd in een ivoren toren doof voor alle klachten die heel veel klanten hebben, winkel personeel en klanten service medewerkers hebben helaas geen antwoorden op dit soort dingen..

probleem lijkt echt op het KPN netwerk te zitten en iedereen die zwijgt maar er zijn genoeg topics met deze foutmelding...