Skip to main content

hallo ik heb abonement besteld maar de rekening is fout . hoe kan ik wijzigen ?

Hoi @heijkoop 

Welkom op de community van KPN.

Dat is inderdaad niet handig, maar wel op te lossen gelukkig.
Je hebt hiervoor twee opties:

  • Je gehele bestelling laten annuleren door de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Zodra deze volledig is geannuleerd, kun je opnieuw bestellen met daarbij het juiste bankrekeningnummer.
  • Je laat je bestelling gewoon doorlopen, totdat je het in huis hebt. Vervolgens maak je een Mijn KPN Account aan, en voegt het bestelde KPN mobiel abonnement toe aan je account. Daarna kun je zelf alsnog het bankrekeningnummer wijzigen. 

Maar zolang de bestelling nog loopt, kunnen er geen wijzigingen gedaan worden.


dank je wel beste michel maar de korier gaat dat accepteren , bij mijn kpn thuis abonement staat juiste bankrekening maar bij de abonement mobiel ik heb via mijn vriendine bankrekening betaald 


De naam en bankrekeningnummer die op het bankpasje staan moeten overeen komen met de gegevens die bij de bestelling ingevoerd zijn. Als dat niet klopt, dan neemt de koerier het toestel weer mee en word de hele bestelling geannuleerd. 

De gegevens bij KPN kunnen niet aangepast worden.


Hoi @heijkoop 

Het hangt ervan af, door welke partij het abonnement bij je thuis wordt bezorgd.
Wordt het door PostNL bezorgd dan wordt er niets aan je gevraagd, en krijg je gewoon het pakketje (als er ook een smartphone bij zit) overhandigd door de bezorger.

Heb je alleen een sim only abonnement besteld bij KPN, dan wordt deze gewoon met de normale post door de brievenbus gedaan, ook als je niet thuis bent.

In sommige gevallen wordt een bestelling, met een (dure) smartphone, door koeriersbedrijf AMP Group bezorgd, die vragen dan wel om een geldig legitimatiebewijs en een bankpas die op naam staat van de contractant. 
In dat geval zal de koerier wel de bestelling weer terugsturen naar KPN, omdat de bankpas niet op jouw naam staat maar op die van je vriendin.
Je bestelling zal dan worden geannuleerd!

Krijg je een e-mail met daarin vermeld dat koeriersdienst AMP Group langskomt, dan kun je het beste je bestelling annuleren via de klantenservice.

 


Hi @heijkoop,

Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan wil ik je ook aanraden om de bestelling te laten annuleren via mijn telefonische collega's op 0800 0402, zodat er daarna een nieuwe bestelling geplaats kan worden met de juiste gegevens.

Op die manier weet je zeker dat er niks mis kan gaan bij het afleveren van je bestelling!


Reageer