Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding 1035 bij instellen van begroeting voor Visual Voicemail

• September 26, 2025
  • 83 reacties
  • 1458 keer bekeken

Toon eerste bericht

83 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 28, 2025

Jammer ​@Anneke-Anna, ik vraag even na wat nu de beste vervolgstap op is en kom er op terug als ik meer weet! 

@Maja van KPN Na een reset van de modem (toeval?) kan ik de voicemail weer aanpassen en gebruiken. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 28, 2025

Nouja zeg, dat zal zeker toeval zijn ​@Anneke-Anna want je modem en de voicemail van mobiel hebben in feite niets met elkaar te maken 🤔 Maar wel heel erg fijn! 
Ik had net reactie terug met een aantal vervolgstappen, maar die zijn dus niet meer nodig 😄

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 31, 2025

Hoe staat het er nu voor bij jou ​@Dalala

Hoe staat het er nu voor ​@Dalala? Is het gelukt om onze technische dienst weer te spreken te krijgen? Als ik je dossier er bij pak, zie ik nog niet terug dat er weer contact is geweest, en daarom ben ik er zelf wat dieper in gedoken. Dat heeft me het volgende stappenplan opgeleverd voor het oplossen van problemen met de welkomstboodschap:

• Bellen naar 1233, kies optie 4 (schakel Visual Voicemail uit)
  • Visual Voicemail weer aanzetten: sms het woord STATE naar 121
  • Daarna nogmaals proberen om de boodschap aan te passen

Zou je nog willen laten weten of dit lukt? Ik hoop het echt 🤞🏼

Heeft dit bij jou een verschil gemaakt? Of heb je wellicht op een andere manier weer contact met ons gehad? Hoor het graag 🙂

pwvogelaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • October 31, 2025

Hallo,

Bij mij heeft het niet geholpen, helaas. Ik heb een aantal keren gebeld met KPN. Het heeft geen prioriteit bij KPN vertelde de medewerker me.
Binnen een week word ik door de tweede lijn technische medewerker teruggebeld als het goed is.

Groet, Peter

pwvogelaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • October 31, 2025

Deze foutcodes kreeg ik. Ik heb een IPhone 16. Groet, Peter

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 1, 2025

Ook bij mij precies hetzelfde probleem! Uitermate vervelend. Al het bovenstaande al geprobeerd.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 1, 2025

Aanvullend op eerdere mail: iPhone 13 met updates tot 26.0.1

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 2, 2025

Hier ook foutmelding 1035 op mijn Iphone. Ik dacht dat het aan de telefoon lag dus na veel te hebben geprobeerd en na veel gedoe maar een nieuwe telefoon aangeschaft. Deze gaf dezelfde foutmelding. Het zal dus echt iets zijn bij KPN. Graag uw advies!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 3, 2025

Binnen een week word ik door de tweede lijn technische medewerker teruggebeld als het goed is.

Ah, voor jou is er dus een melding aangemaakt voor onze technische dienst, ik hoop dat je snel wat van ze hoort. Zou je de uitkomst van dat gesprek hier willen delen ​@pwvogelaar? Ik ben benieuwd of er een ‘algemene’ oplossing beschikbaar is, waar de anderen in dit topic ook wat aan hebben!

Mocht de technische dienst wel echt op individueel gebied iets aan jouw aansluiting moeten wijzigen, dan is het raadzaam dat ​@JacquelinH. en ​@Lucas 99 zelf ook een melding aan laten maken voor onze technische dienst. In dat geval wil ik de anderen hier aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden, na een verificatie die we hier via de community niet uit kunnen voeren. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!  

Forum|alt.badge.img

Iphone 16 en nieuwst IOS geïnstalleerd. Alles uit de topic geprobeerd, maar niets helpt. Hopelijk komt er snel iets vanuit KPN.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 4, 2025

Jammer ​@M. van Dooren 😕 Dan geldt het onderstaande ook voor jou: 

Mocht de technische dienst wel echt op individueel gebied iets aan jouw aansluiting moeten wijzigen, dan is het raadzaam dat ​@JacquelinH. en ​@Lucas 99 zelf ook een melding aan laten maken voor onze technische dienst. In dat geval wil ik de anderen hier aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden, na een verificatie die we hier via de community niet uit kunnen voeren. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!  

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 5, 2025

Ook ik heb dezelfde meldingen. Ook alles wat in deze chat gecommuniceerd is geprobeerd. Heb een ticket laten aanmaken bij de techtnische dienst KPN. Ik hoop dat ik binnenkort gebeld wordt en ze een oplossing hebben voor het probleem!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Hier trouwens ook iPhone 16. Iedereen deze iPhone?

De voicemail kan hier wel weer aangepast worden zoals eerder vermeld. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

Hi allen, vanuit de technische dienst heb ik vernomen dat er iets niet helemaal lekker liep met de Visual Voicemail app, wat bij een deel van onze klanten voor problemen kon zorgen. Dit zou nu verholpen moeten zijn, dus ik ben erg benieuwd of alles bij jullie ook weer naar behoren werkt nu!

Lukt alles weer ​@Joey73, ​@M. van Dooren, ​@JacquelinH., ​@Lucas 99 en ​@pwvogelaar?

Forum|alt.badge.img

Beste Maja,

Dank voor de reactie. Ik heb zojuist geprobeerd de boodschap aan te passen. Helaas werkt het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds de foutcode 1035 en de ingesproken voicemails komen zowel via 1233 als via Visual Voicemail niet binnen. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 6, 2025

Hoi Maja, ook bij mij nog geen succes helaas!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

Hmm, zouden jullie je toestel eens willen herstarten ​@M. van Dooren en ​@Joey73? En het daarna opnieuw proberen?

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 6, 2025

Heb ik gedaan. Heeft niet geholpen.

Forum|alt.badge.img

Klopt, hier ook. Geen verschil. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

Jammer ​@Joey73 en ​@M. van Dooren, dan wil ik nu toch graag even meekijken. Zouden jullie daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Forum|alt.badge.img

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

pwvogelaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • November 6, 2025

Zelfs het ophalen van de begroeting lukt nog steeds niet. Daarvoor krijg ik foutcode 1034. Ik ben trouwens nog steeds niet gebeld door iemand van de tweede lijn technische dienst van KPN.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

Jammer ​@pwvogelaar 🙁 Zou jij nu dan ook  je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

pwvogelaar
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • November 6, 2025

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt in mijn profiel.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 8, 2025

Dank ​@pwvogelaar, we gaan er even wat verder induiken!