Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij activeren e-sim op nieuw toestel

• February 10, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon ontvangen en wil graag mijn e-sim overzetten, helaas krijg ik op mijn nieuwe toestel een foutmelding terwijl hij mijn oude toestel wel heeft gedeactiveerd  nu heb ik op beide toestellen geen netwerk en kan ik dus niet bellen. Helaas blijft de AI hulp mij aanbieden om te bellen maar dit kan ik niet. ik ben via mijn kpn app de e-sim aan het activeren maar er komt steeds een foutmelding zonder verdere uitleg.

Beste antwoord door Remco van KPN

Dat klinkt als een behoorlijke valse start dan Colin. Ik mij goed voorstellen dat je dan daar even van baalt. Ik zou in deze situatie persoonlijk, als je in staat bent, even naar een KPN Winkel in de buurt gaan. Dan kunnen collega's dat ter plekke in orde maken en nalopen. 

Stappen voor het installeren van de e-sim kan je normaal gesproken hier vinden:

Maar ik begrijp dat je daar op vastliep?

Mocht je nog problemen ervaren kan je ook altijd even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt

2 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2026

Dat klinkt als een behoorlijke valse start dan Colin. Ik mij goed voorstellen dat je dan daar even van baalt. Ik zou in deze situatie persoonlijk, als je in staat bent, even naar een KPN Winkel in de buurt gaan. Dan kunnen collega's dat ter plekke in orde maken en nalopen. 

Stappen voor het installeren van de e-sim kan je normaal gesproken hier vinden:

Maar ik begrijp dat je daar op vastliep?

Mocht je nog problemen ervaren kan je ook altijd even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Colin24 ik heb geen reactie meer ontvangen is het nog gelukt met het activeren van jouw e-sim?