Skip to main content

Bij het overzetten van mijn nummer kreeg ik de foutmelding “operation failed".  Daarna ontvang ik een mail waarin stond dat ik mijn sim-kaart moest activeren (los van het nummerbehoud uiteraard). Dat heb ik gedaan en daarop ontving ik een mail met de tekst: “de simkaart kunt u gaan gebruiken zodra het huidige nummer is overgezet. Wij houden u hiervan op de hoogte.”

Ik dacht dat ik nu op de hoogte gehouden zou worden over wanneer het nummer overgezet is, maar nu krijg ik bericht dat ik te laat was en dat ik een nieuw nummer heb gekregen.

Maar ik wil echt heel graag het oude nummer behouden. Hoe kan ik dit nu rechtzetten?

 

Hoi @Fieke06. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je een nieuw nummer hebt gekregen. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om het nummer alsnog over te zetten. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en nieuw 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Het oude 06-nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Zodra ik jouw gegevens heb kan ik kijken of ik je verder kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic?


Hallo Vikash, 

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de gegevens aangevuld. Hopelijk kun je me hiermee verder helpen.

Als het hier kan heb ik ook nog een andere vraag mbt tot dit nummer. Want we hebben KPN producten op naam van mijn man (TV, internet, vaste telefoon). 2 dochters hebben een mobiel abonnement, waaronder dus @Fieke06 en @Sab27. Hun gegevens staan nu allebei onder één KPN ID, maar dat zou ik graag splitsen, zodat zij los van elkaar hun gegevens en verbruik kunnen zien. 

Groeten Christien


Je kan het beste voor iedereen een eigen KPN ID aanmaken. Daarna kan je één mobiele nummer daaraan kopppelen. Het mobiele nummer dat gekoppeld wordt aan het nieuwe KPN ID account wordt automatisch ontkoppelt van het KPN ID account van jouw man.

Ik ben vergeten om het klantnummer te vragen van jouw vorige provider. Zou je het klantnummer ook willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Zodra ik alle gegevens heb kan ik het intern doorzetten naar de afdeling Nummerbehoud. Zij zullen verder uitzoeken of het mogelijk is om het nummer alsnog toe te voegen aan het abonnement. 


De vorige provider was Telfort, maar dat is prepaid, dus geen klantnummer.


Bedankt!. Ik heb het zojuist doorgezet naar mij collega's van de afdeling Nummerbehoud. Zij gaan proberen om het mobiele nummer alsnog te te voegen aan het KPN abonnement, Laat je mij weten of het gelukt is?


Allereerst de beste wensen voor 2020.

Hartstikke is fijn. Ik laat het weten. Bedankt zover!.

 


Reageer