Skip to main content

Kun je ook gebruik maken van KPN als je langer dan 4 maanden in buitenland bent

Hallo @mini 1955 

Dat hoeft geen probleem te zijn, zolang er een ‘duurzame band’ is met Nederland kan je je mobiel gewoon gebruiken in de EU.

Lees er hier meer over: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/band-met-nederland.htm

In een ander topic (klik hier) zegt een KPN moderator het volgende:

Het is ook niet zo dat we stipt zodra er 4 maanden voorbij zijn gelijk bij je komen aankloppen om dit te bewijzen. Het is meer dat als we, bij een controle, merken dat je meer dan 4 maanden lang meer verbruik in het buitenland had dan in Nederland, we dan contact kunnen opnemen om even na te vragen hoe dit zit. 


oke bedankt voor de info. 

Nog een vraagje, ik kijk dus  op mijn tv via de iPad of laptop. 

Misschien domme vraag, maar heb er geen verstand van. 


Hi @mini 1955 als je via je mobiel tv gaat kijken, zal je snel door je data bundel heen zijn. Ook zijn er beperkingen op iTV, waarbij bepaalde zenders niet online, mobiel en/of buiten Nederland bekeken kunnen worden. Dit omdat KPN hiervoor niet de rechten heeft.


Oké, ik had altijd T-Mobile via Apple tv kasjes, maar dat werkt niet meer, dus ik dacht omdat ik thuis internet van KPN heb, en dan een abbonement van tv erbij neem,.dat ik dan via mijn laptop tv kan kijken in buitenland


Heb je op locatie in het buitenland internet toegang met wifi voor de laptop? Dan kan je KPN iTV kijken zonder je mobiele data te gebruiken. Wel houd je de ‘rechten’ beperking op sommige zenders.


Mooi ik heb daar internet. 

Bedankt voor je info, morgen maar een tv abbonement erbij nemen 👍


Reageer