Skip to main content
Vraag

Ga ik straks €38,00 per maand betalen in plaats van nu €33,60?

• February 27, 2026
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ge achtte,

Onderwerp: abonnementsnummer xxxxxxxxxxx/meer gaan betalen na 26 februari 2026/van 33,60 naar 38,00 

Dan overeen ontbinden volgens regelgeving

Inmiddels gelezen en vernomen uit het internet verhaal, dat de abonnementen van 33,60 naar 38,00 per maand gaan, als dit zo is, ga ik de overeenkomst ontbinden.

Blijft mijn bestaande abonnement staan op 33,60 en blijf ik de 600 mbps behouden, of ga ik nu meer betalen, terwijl het mobile overeenkomst, niet overkomt met de nieuwe vorm van unlimited abonnementen van k.p.n. mobile.

Wat staat mij nu te wachten tot 3 september 2026 ?

Ik heb al geïnformeerd bij odido, en hoogstwaarschijnlijk ga ik over naar odido, vanwege prijs en data verschil per maand en jaar basis.

Bij odido heb ik meer data downloads als bij k.p.n voor minder geld per maand en als ik 2 abonnementen neem, betaal ik nog minder en meer data met ook Unlimited bellen binnen Europa, met beide mobile nummers.

Groetjes,

Genet Tesfu

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 27, 2026

Welk type mobiel abo heb je momenteel ​@Genet Tesfu 

Erwin van KPN
Moderator

@Genet Tesfu   Ik heb je laatste reactie verwijderd en ik wil je vragen om beleefd te blijven.  

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 27, 2026

Hallo ​@Genet Tesfu ,

Jij hebt het nu over de prijzen die nieuwe klanten gaan betalen voor een abonnement bij KPN. 

Blijft mijn bestaande abonnement staan op 33,60 en blijf ik de 600 mbps behouden, of ga ik nu meer betalen, terwijl het mobile overeenkomst, niet overkomt met de nieuwe vorm van unlimited abonnementen van k.p.n. mobile.

Wat staat mij nu te wachten tot 3 september 2026 ?

Jij blijft nu gewoon jouw huidige abonnement houden met de bestaande voorwaarden en dezelfde prijs. 

Zolang je jouw abonnement niet verlengt of opzegt, hou je dit abonnement op die voorwaarden.

Let op: Verlengen is niet verplicht.  

Tot 3 september 2026 verandert er sowieso niets. 

Het enige wat dan kan gebeuren in de toekomst is een prijsindexatie per de maand oktober in een jaar.