Skip to main content

Zojuist een nieuwe simkaart ontvangen voor het omzetten van een prepaidnummer naar een abonnement. Nummerbehoud is geregeld. Tot zover duidelijk. Nu wil ik graag weten of de contacten die ik op de 'oude prepaidkaart' heb staan, automatisch overgaan naar de nieuwe simkaart. Zo ja, fijn! 

Zo niet, hoe regel ik dit? Alle contacten overzetten op telefoon of wat is handig?

Bvd

Hallo @Justme123 als je een Google-account hebt kun je in je mobiel synchronisatie activeren. Als alles dan gesynchroniseerd is met de prepaidkaart kun je alles weer terughalen met je abo-kaart.

Mits alles op de simkaart stond.

Alles alles standaard op de telefoon is opgeslagen, verandert er niets met het wisselen van de simkaart.

 


Hartelijk dank!

 

Misschien ook enig idee hoe lang het kan duren voordat de nieuw geactiveerde simkaart actief is?

Kan nu al een paar uur niet bellen of gebeld worden.... Iets met overzetten van prepaid naar abo.... Ik krijg een bericht als het 'klaar' is, maar vraag me af waar ik aan moet denken.... 


Beste @Justme123, normaliter is dat binnen enkele werkdagen geregeld. Is dit bij jou inmiddels al het geval?


Yes, inmiddels gelukt!