Skip to main content

BIj het bekijken v h aanbod voor verlenging sim only ab. Staat 15 euro voor 6 gb enz.

Gaat er van dit bedrag nu ook nog de korting van 7,50 af voor comb. Mobiel en internet ?

Nee, bij dat abonnement is er een Combivoordeel van € 2,50 en dat is er al vanaf.
Het Combivoordeel van € 7,50 krijg je alleen bij mobiel met unlimited data.

 


En je hebt ook de dubbele data omdat je thuis ook kpn internet hebt.

Abonnement 15 € = 3 GB. Je krijgt 6 GB 🙂


Dank jullie wel.


Ben ik nog ff.

 

Is KPN lastig bij overstap met nummerbehoud?

Contr.19.11.2015.

 


Wat bedoel je met lastig? Kom je naar KPN toe of ga je overstappen naar een andere provider?

Bij KPN is het niet meer dan een vinkje zetten bij “Ja, ik wil mijn huidige 06-nummer behouden” tijdens de bestelprocedure op de website. Dan krijg je een sms'je wat je moet bevestigen met JA.


Nee, van KPN naar een andere provider


Ik heb geen recente ervaring met de overstapprocedure bij andere providers, dus daarbij kan ik niet helpen. Ik verwacht dat het niet veel anders zal gaan. De nieuwe provider heeft de regie bij het overstappen met nummerbehoud. Die neemt contact op met KPN en ze komen in overleg tot een overstapdatum, rekening houdend met jouw opzegtermijn. Met jouw akkoord zal die provider dan namens jou opzeggen bij KPN.


Nee, van KPN naar een andere provider

Als je buiten contract zit en wij krijgen een aanvraag van een andere provider om jouw nummer over te nemen, dan moeten wij daar aan meewerken. 

Zit je nog binnen contract, dan kan dat ook, maar dan krijg je wel een afkoopsom.


Ben ik nog ff.

 

Is KPN lastig bij overstap met nummerbehoud?

Contr.19.11.2015.

 

Tot nog toe heb ik nog nooit problemen gehad bij een overstap ongeacht van en naar welke provider dan ook.

 

Waar je altijd op moet letten je krijgt bijna altijd een nieuwe simkaart met een tijdelijk nummer, als je die gebruikt kan je buitenbundelkosten krijgen. Dus let goed op de procedure bij de nieuwe provider er zijn soms kleine verschillen hier in.