Skip to main content

Ik heb dit sinds dat ik over ben gestapt naar kpn en kan geen spellen spelen op mijn 4g waar zou dit aan kunnen liggen

Hoi @simme, welkom hier. 

Alleen de spelletjes doen het niet? Verder heb je wel internet? 

Krijg je ook een foutmelding of iets?

Toestel is wel uit- en weer aangezet?


ik heb daar ook last van ik kan niks spelen geen mobile games geen games op leptop tewijl vrienden van mij met andere providers op hotspot hele games kunnen draaien op die 4G en ook alles kunnen spelen op mobiel ik heb unlimited data maar heb er niks aan op deze manier


Hoi @simme, welkom hier. 

Alleen de spelletjes doen het niet? Verder heb je wel internet? 

Krijg je ook een foutmelding of iets?

Toestel is wel uit- en weer aangezet?

kan je mij ook helpen 

 


alleen games op mobiel en op hotspot  naar leptop doen het niet voor de rest kan ik aller kijken en doen op het internet maar games spelen nee en dan praat ik over alle games 


Als je een Android toestel hebt. Probeer dan de apn internet instellingen apn-protocol van IPv4/IPv6 naar IPv4 zetten of apn internet te wijzigen in portalmmm.nl. 

Indien je een iPhone toestel hebt. Probeer dan de apn te wijzigen van internet naar portalmmm.nl.

Ik vermoed dat de games een probleem hebben met IPv6 adressen waardoor ze niet goed werken.

Apn portalmmm.nl maakt alleen gebruik van IPv4 adressen en apn internet van IPv6 adressen. Tenzij je apn-protocol voor apn internet aanpast van IPv4/IPv6 naar IPv4, dit geldt voor Android toestellen. 

IPv6 is de opvolger van IPv4 adressen. Zover ik weet is kpn op dit moment  de enige mobiele provider in Nederland die IPv6 ondersteund met apn internet. Dit verklaart waarom het bij andere providers wel werkt.


Als je een Android toestel hebt. Probeer dan de apn internet instellingen apn-protocol van IPv4/IPv6 naar IPv4 zetten of apn internet te wijzigen in portalmmm.nl. 

Indien je een iPhone toestel hebt. Probeer dan de apn te wijzigen van internet naar portalmmm.nl.

Ik vermoed dat de games een probleem hebben met IPv6 adressen waardoor ze niet goed werken.

Apn portalmmm.nl maakt alleen gebruik van IPv4 adressen en apn internet van IPv6 adressen. Tenzij je apn-protocol voor apn internet aanpast van IPv4/IPv6 naar IPv4, dit geldt voor Android toestellen. 

IPv6 is de opvolger van IPv4 adressen. Zover ik weet is kpn op dit moment  de enige mobiele provider in Nederland die IPv6 ondersteund met apn internet. Dit verklaart waarom het bij andere providers wel werkt.

ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben ikga het proberen want als ik vpn aan zet werken de games perfect als ik vpn uit zet niet meer 

 


Als je een Android toestel hebt. Probeer dan de apn internet instellingen apn-protocol van IPv4/IPv6 naar IPv4 zetten of apn internet te wijzigen in portalmmm.nl. 

Indien je een iPhone toestel hebt. Probeer dan de apn te wijzigen van internet naar portalmmm.nl.

Ik vermoed dat de games een probleem hebben met IPv6 adressen waardoor ze niet goed werken.

Apn portalmmm.nl maakt alleen gebruik van IPv4 adressen en apn internet van IPv6 adressen. Tenzij je apn-protocol voor apn internet aanpast van IPv4/IPv6 naar IPv4, dit geldt voor Android toestellen. 

IPv6 is de opvolger van IPv4 adressen. Zover ik weet is kpn op dit moment  de enige mobiele provider in Nederland die IPv6 ondersteund met apn internet. Dit verklaart waarom het bij andere providers wel werkt.

top het werkt gelijk kan het kwaad om hem voor altijd zo te laten staan of zitten daar kosten of gevaren aan verbonden 


Nee. Volgens mij kan het geen kwaad of zijn er extra kosten aan verbonden. Vanuit gaande dat je apn internet hebt aangepast of portalmmm.nl bent gaan gebruiken. 


Reageer