Skip to main content

“Koop betrouwbaar en snel bij KPN” is de slogan. In december 2020 een Iphone 12 gekocht bij KPN. Juni 2021: camera werkt niet meer, flitser werkt niet meer, zaklamp functie doet niets en de Iphone geeft problemen met het geluid. Terug, met aankoopbon etc, naar KPN winkel in Groningen. Hier onvriendelijk te woord gestaan met de mededeling: we kunnen niet veel voor je doen en je bent de telefoon minimaal 3 weken kwijt. Leentoestel….forget it!

Iphone maar weer meegenomen en de volgende dag naar de Amac store in Groningen. De volgende dag gemaild door de Amac store dat het onder de garantie valt en dat er een nieuwe Iphone 12 klaar lag in de winkel. DAT NOEM IK DUS SERVICE KPN!! Waarom biedt KPN deze service niet als KPN aangeeft zo betrouwbaar te zijn, waarom word ik afgescheept zonder service? Ik heb alles lopen bij KPN maar ik denk dat de maat zo langzamerhand vol is! Gelukkig bestaan er nog winkels waar ze wel service leveren! Met dank aan Amac Groningen!

Fijn dat je uiteindelijk geholpen bent. 

Maar het zou bij de KPN-winkel normaliter ook goed moeten gaan.


Beste @Onnoonno, welkom! Inderdaad fijn dat je zo snel geholpen bent! Wij ruilen je toestel niet meteen voor een andere om, tenzij je verzekerd bent. Maar we repareren deze wel altijd en als dat niet meer kan, krijg je alsnog een nieuwe. Alleen het proces is dus iets anders. Het resultaat is hetzelfde: binnen de garantie zonder kosten een werkende iPhone.