Skip to main content

Sinds deze maand heb ik onbeperkt internet op mijn telefoon. Ik heb, gisteren en vandaag MB gedeeld (totaal 25gb) met mijn gezin. 
nu krijg ik een sms dat mijn MB op zijn. Ik heb iemand gesproken van kpn die mij vertelde dat ik een bundelbooster aan moest zetten via mijn kpn. 

Het enig wat ik kon bestellen via was 1gb per dag voor € 0,00. Die heb ik zojuist omgezet. 
nu krijg ik een sms; 

Beste klant, uw bestelling/wijziging van Hussel Mobiel Korting (7,50 euro) is verwerkt. Voor meer informatie kijk op kpn.com/mijnkpn of in de MijnKPN app. Downloaden via kpn.com/app. Groet, KPN

erg verwarrend allemaal. 

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking


 

 

Onbeperkt is niet echt onbeperkt. Je kunt max 25 gb delen per maand, en max 5 gb gebruiken per dag. U bent daarvan op de hoogte? Staat op de KPN site:

 


Dat ik maar 25gb mocht delen, daarvan was ik op de hoogte. 
maar dat ik daardoor ook zelf geen mb meer zou hebben, dat wist ik niet. 
Erg misleidend de abonnementsvorm “onbeperkt internet”

ik vraag de mb’s wel weer terug, dat lijkt me een beste oplossing. 

 


Je kunt steeds 1 gb ... "bijkopen" voor 0 euro. Dat kan wel.


Dat heb ik inmiddels gedaan maar toen kreeg ik die sms die ik hier ook geplaatst heb. 
Alsof het me €7,50 kost. 
 


Volgens mij heeft die sms daar niets mee te maken. Die kwam toevallig op dat tijdstip. Die 7,50 korting iedere maand hoor je te krijgen. Ongeacht hoeveel data je gebruikt.


Deze sms komt binnen nadat ik die 1 gb heb bijgekocht. 
dat maakt het nu allemaal zo verwarrend. 
wat ik daar ook bij moet zeggen dat de term “onbeperkt internet” niet zo verwarrend klinkt.

 


Ha @Esther77, welkom! Verwarring alom 😞. Ik ga er vanuit dat @Nick83 het helemaal bij het rechte eind heeft en dat het net een ongelukkige timing was, die sms. Heb je al eens een tweede keer 1 GB bijbesteld? Kreeg je toen weer die sms? Dan ga ik dit intern eens aankaarten, want dit is dan wel best vreemd. 


Hallo @Marcia_ , 

Dank voor je reactie, @Nick83 ook jij natuurlijk hartelijk dank voor je reactie.

Zojuist heb ik wederom 1gb bij”gekocht” . tot op heden geen sms ontvangen. 
het zal idd allemaal toevallig zijn.

Dat kan ik dus dagelijks doen? Wist ik ook niet.
Maar die kleine letter lezen is niet zo mijn ding, eerlijk gezegd had ik die behoefte bij KPN ook nooit gehad. Maar dit is nu het 2e geval bij KPN waaruit blijkt dat ik dat wel moet gaan doen. Jammer! 
(Het 1e geval was het abonnement van Videoland, die bij KPN minder aanbied dan wanneer je direct bij Videoland een abonnement neemt. De kosten zijn beide €8,95 p/m) 

 

 


Je krijgt dagelijks 5 GB en als deze op zijn dan kan je er 1 GB per keer bij kopen. Het staat, achter ‘meer informatie’ en onderaan de bestelpagina vermeld. Ik kan me zeker voorstellen dat als je in jouw enthousiasme snel doorgeklikt hebt op verlengen, dat je hier niet naar gekeken hebt. Hopelijk heb je in de meeste gevallen voldoende aan 5 GB per dag!