Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Er is iets misgegaan met de e-sim activeren, dus ging ik naar de winkel om een fysieke simkaart te kopen. Ik heb een mailtje gekregen dat hij geactiveerd is en hem ontgrendeld met de pincode, maar ik kan nog steeds niet bellen en internetten. Iemand tips?

Hoi ​@Nikki97 

Welkom op de community van KPN.

Ik adviseer je om langs een  KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan, dan zal een KPN medewerker ervoor zorgen dat de E-sim of fysieke simkaart (welke je graag wilt) goed geactiveerd wordt, zodat je al bellend weer de winkel verlaat.

De medewerker kan bij jouw klantgegevens, en daar ook zien of er ergens iets fout is gegaan.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs van jezelf mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.

Welkom op de community ​@Nikki97. De snelste manier om een vervangende simkaart te krijgen is via een van onze winkels. Maar als ik je goed begrijp had je die al, en werkt het alsnog niet? Werkt die simkaart wel in een ander toestel, of dat ook niet? Het kan zijn dat een instelling op jouw toestel zorgt dat de verbinding het nog niet doet. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Hallo, Bedankt voor jullie reacties. Ik ben intussen terug gegaan naar de KPN winkel en een medewerker heeft het opgelost, blijkbaar was op de een of andere manier toch de E-Sim nog geactiveerd (ook al werkte die niet) en pakte hij daarom de fysieke simkaart niet. Nu is de e-sim opnieuw verwijderd en werkt de simkaart weer.

Hoi ​@Nikki97 

Goed om te horen, dat het voor je is opgelost.
En dat je weer probleemloos kunt bellen en internetten.

Dat de e-sim nog actief was verklaart een hoop inderdaad, er kan standaard maar 1 simkaart tegelijkertijd actief zijn. Fijn dat het intussen is gelukt en het werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer