Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij jullie en deels mijn telefoon aanbetaald. 

Nu is deze geannuleerd, omdat ik voor nummerbehoud gekozen had maar het nummer al via KPN liep.

Nu heb ik twee vragen:

1. Hoelang duurt het voor ik mijn geld terug krijg? 

2. De actie liep tot gisteren, is er een mogelijkheid dat ik alsnog gebruik kan maken hiervan?

Groetjes.

Goedenavond@Priscillam93, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een dergelijke bestelling kan dan inderdaad niet doorlopen, omdat het nummer al bij KPN bekend was. Dat is even lastig! Antwoord op je twee vragen:
       1. Zo snel mogelijk, maar het kan eventjes duren. Het is al wel sneller dan voorheen (4-6 weken). Op onze website kan je het volgende lezen:

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Heb je online besteld? Dan storten we je geld enkele werkdagen nadat wij het product hebben ontvangen terug. Je kunt je retourzending volgen via een Track & Trace code. Deze kun je opvragen bij PostNL.

Heb je via onze monteur of telefonisch besteld? Ga dan naar de KPN winkel. Daar storten we je geld via retourpin terug. Het staat de volgende werkdag op je rekening. Vergeet dus niet je pinpas mee te nemen!

  1. Om welke actie gaat het precies? Indien het om een actie gaat van bijvoorbeeld Samsung en die actie liep tot en met 4 november, dan valt de nieuwe bestelling helaas niet meer onder die actievoorwaarden. Je kan even kijken om welke datum het exact gaat, bij de informatie en uitleg van de betreffende actie.

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!


Bedankt voor je reactie!

De actie t/m 3 november bedoelde ik inderdaad. 

Qua het terugkrijgen van mijn geld is het in mijn geval wat lastig. Mijn bestelling is bij voorbaad al geannuleerd, dus deze is überhaupt niet verstuurd. Ik zal dus even geduld moeten hebben tot ik het geld terug gestort krijg en een nieuwe bestelling kan doen.

 


@Priscillam93, duidelijk. Dan kan je helaas niet meer meedoen met die actie.. Maar misschien loopt er ondertussen alweer een nieuwe? 

Ja, dan kan het net even wat langer duren! Hopelijk alsnog zo snel mogelijk en kan je alsnog een nieuw toestel bestellen :wink:


Reageer