Skip to main content

@JanD   Dus als ik het goed begrijp staat er bij de overgang van Telfort naar KPN altijd eerst een foute datum in de gegevens van Telfort en later corrigeert KPN de foute datum van Telfort dan weer naar de juiste datum uit het contract?

In mijn Topic op het Telfort forum kreeg ik niet echt een antwoord en zeiden ze dat de datum niet gecorrigeerd kon worden ?

https://forum.telfort.nl/bestellen-en-ontvangen-335/verlenging-binnen-14-dagen-annuleren-niet-mogelijk-86810
 

Ook werd mijn Topic abrupt gesloten en ben ik gebant op het Telfort forum door @Alexa_  op advies van @jimny je collega Forum “helper” nadat ik eerst zelf nota bene meerdere keren werd beledigd door die Doornekamp33 frusty ?

Ach Telfort is toch verleden tijd dus kijken of KPN betere manieren heeft haha . . .

Admin: reacties afgesplitst van topic, offtopic

Ja vreemd hoor @Alexa_  dat je ons gebant hebt om niets?

Inderdaad hopen dat KPN betere manieren heeft @Noes1973 .

Telfort is inderdaad verleden tijd haha


@Noes1973 @Harry1945 Niemand krijgt zomaar een ban, dat geldt op zowel het Telfort als het KPN Forum. Ik heb jullie beide op het Telfort forum gevraagd om je aan de huisregels te houden, en om alleen in topics te reageren waar dit iets bijdraagt. Daar hebben jullie je niet aan gehouden, waardoor een tijdelijke ban het gevolg is. 

De spelregels zijn op het KPN forum hetzelfde. Als hier hetzelfde gebeurt, is het gevolg ook hetzelfde. 


@Noes1973 @Harry1945 

Daar hebben jullie je niet aan gehouden, waardoor een tijdelijke ban het gevolg is. 

7 dagen van tijdelijke Telfort forum ban zijn al verstreken @Alexa_ 

 


@Noes1973 @Harry1945 

Daar hebben jullie je niet aan gehouden, waardoor een tijdelijke ban het gevolg is. 

7 dagen van tijdelijke Telfort forum ban zijn al verstreken @Alexa_ 

 

Ja @Alexa_ dat klopt!

Kun je de ban verwijderen aub?


@Noes1973 @Harry1945 Dat klopt, Telfort is op feestdagen niet geopend, dit geldt voor zowel de klantenservice als het forum. De ban is bij deze opgeheven. Wel een laatste herinnering om jullie beide aan de huisregels te houden vanaf nu. Anders is een permanente ban het gevolg.


@Noes1973 @Harry1945 Dat klopt, Telfort is op feestdagen niet geopend, dit geldt voor zowel de klantenservice als het forum. De ban is bij deze opgeheven. Wel een laatste herinnering om jullie beide aan de huisregels te houden vanaf nu. Anders is een permanente ban het gevolg.

@Alexa_  @Bart_  De permanente ban is inmiddels een feit haha @Harry1945

Ja als je je niet weg laat jagen door een stortvloed aan beledigingen dan bannen ze je gewoon?

Jammer dat jullie je werk niet doen door klanten welke door fouten van Telfort gedupeerd worden te helpen en dat jullie je niet aan jullie eigen huisregels houden.

Dan maar een klacht indienen @Harry1945

Telfort Forum is toch al overleden haha

 


@Alexa_  @Bart_  De permanente ban is inmiddels een feit haha @Harry1945

Ja als je je niet weg laat jagen door een stortvloed aan beledigingen dan bannen ze je gewoon?

Jammer dat jullie je werk niet doen door klanten welke door fouten van Telfort gedupeerd worden te helpen en dat jullie je niet aan jullie eigen huisregels houden.

Dan maar een klacht indienen @Harry1945

Telfort Forum is toch al overleden haha

 

Helemaal mee eens @Noes1973 !

We gaan upscalen en escaleren dan maar haha

Ga gelijk een klacht indienen.

En Telfort Forum is inderdaad morsdood haha


Dag @Harry1945 en @Noes1973 Op het Telfort Forum hebben jullie inderdaad een permanente ban gekregen. Die ga ik jullie hier ook geven. Dit doen we eigenlijk zelden (buiten spammers om) en al vermoed ik dat jullie beiden het waarom wel begrijpen zal ik het voor de volledigheid op een rij zetten. 

Harry heeft een probleem met Digitenne, waar hij keurig mee is geholpen door collega Erik. Weliswaar niet naar de zin van Harry, maar ‘nee’ is ook een antwoord, vooral als het duidelijk en keurig wordt uitgelegd. Daar heb je je dan bij neer te leggen. Als je desondanks geen vrede met het oordeel van een moderator hebt staat het je verder vrij om het via een ander kanaal of, uiteindelijk, de geschillencommissie te proberen. 

Op het KPN Forum (en op het Telfort Forum) gelden huisregels. Dat zijn omgangsvormen, om het Forum overzichtelijk en toegankelijk voor iedereen te houden. Daarom stel je je vraag in één topic en je post niet in verschillende topics van andere klanten over jouw probleem. Je gebruikt het Forum niét als een chatbox, waar je met z'n tweeën commentaar levert op de gang van zaken, zonder nieuwe feiten of ander constructieve bijdragen te leveren. Je mentioned niet te pas en te onpas moderators nadát je al een antwoord hebt gekregen, enkel en alleen om je onvrede te uiten. 

Ondanks meerdere waarschuwingen en een tijdelijke ban op dit Forum lijken jullie je bewust niet te willen houden aan deze huisregels. Dan houdt het wat ons betreft op.