Skip to main content

Ik werd vandaag gebeld door dit nummer, als ik het terug bel krijg ik te horen dat het de KPN is. Er word niet opgenomen, lijkt alsof je in de wacht gezet word. 

Als ze u echt nodig hebben bellen ze nog wel een keer.


Hoi @Patrickk72, dat is inderdaad een van de nummers waarmee wij kunnen bellen. Op deze pagina kan je een overzicht zien van de nummers die wij gebruiken: Welk nummer zie je als wij je bellen.

Weet je waarvoor er contact met je werd opgenomen, had je bijvoorbeeld een storingsmelding aan laten maken via de klantenservice? Is er inmiddels wel contact geweest?


Nee heb geen idee waarom kpn mij nodig heeft, ze hebben later nog een keer gebeld, toen ik op nam hoorde ik niets en werd de verbinding verbroken


Dan loopt het wel los vermoedelijk. Ik heb ook voor je gekeken of ik iets kon vinden waarover er contact zou kunnen worden opgenomen, maar het is niet voor iets wat voor mij te zien is. Het lijkt niet om iets spannends te gaan dus 🙂


Nee heb geen idee waarom kpn mij nodig heeft, ze hebben later nog een keer gebeld, toen ik op nam hoorde ik niets en werd de verbinding verbroken

Precies hetzelfde gezeik, je neemt op en dan niks, heb het nummer al geblokkeerd, zwaar irritant 👎🏼


Goedendag ook ik wordt gebeld doordat nr na 1 x overgaan al opgenomen dus ze hebben niet lang hoeven wachten. De verbinding was gelijk verbroken Ik ben nu in 2 weken tijd drie keer gebeld dus nu het nr geblokkeerd.

ergens gaat er iets fout bij jullie en dit is zeer irritant.


Daar wordt hier op het forum regelmatig over geklaagd, bv hier :

 Daar uit :

. . . een “op hol geslagen” kpn bel computer, kpn doe er wat aan denk ik dan, zo maak je geen vrienden.