Skip to main content

Zojuist gebeld door een mevrouw (020-2626863), mijn abonnement gaat verlopen bij KPN. Het was volgens haar beter dat ik bij een andere provider ging, was goedkoper. Ik bleef maar herhalen dat ik bij KPN zou blijven met mijn huidige abonnement. Volgens de mevrouw zou mijn abonnementsprijs dan verhogen en zou zij dit dan in werking zetten. Ik ben dit soort mensen zo moe.

 

Admin: titel aangepast en nummer in reactie toegevoegd

Hallo @KPN-freak 

 

Zodra je doorhebt dat het om een verkooppraatje gaat waar je niet op zit te wachten, deze knop gebruiken op je mobiel:

 


0202626863 – Aantal beoordelingen: 56× Neutraal … (wieheeftgebeld.nl)

Opnemen, wegdrukken,blokkeren.


Hi @KPN-freak, welkom hier. 

Inderdaad ontzettend irritant dit soort telefoontjes. Je kunt eventueel ook een melding maken bij de ACM als je weet welk bedrijf dit is. Verder inderdaad het nummer blokkeren of gelijk ophangen. 

Zelf ik last van een of andere loterij gehad, na 1 week steeds gelijk te hebben opgehangen hebben ze het bij mij maar opgegeven. 


Het nummer staat in mijn telefoon al bekend als een spam-nummer.

Eigenaar is Kapsifit of iets dergelijks. Het is zeker geen KPN dus! Mijn advies:
"Meneer/Mevrouw de tele-colporteur: Quizvraagje, weet je hoe een Belgische brandweerauto klinkt?”
** ophangen **


Dan heb je toch nog iets van plezier eraan! 😉

Of verbind ze door met; +31853033033 (afscheeplijn, doolhof aan keuzemenu's en troll-acties)