Skip to main content

Ik wordt gedurende de afgelopen maand te vaak gebeld door het nummer 0887751010, smart phone geeft aan dat het een klantenservice nummer van KPN is (inclusief logo) bij het opnemen van de telefoon blijft alles stil. Ik heb 3x opgenomen, ervanuit gaande dat dit te maken heeft met het afsluiten van een nieuw contract (dat er een nieuw toestel + contract aangeboden wordt)


Na een 3e x geen geluid terug te hebben gekregen vermoedde ik spamming, het nummer is geblokkeerd. Met regelmaat zie ik een gemiste oproep sindsdien.

Hoe kan het dat dit nummer aangegeven wordt als KPN?
Hoe kan het dat ik geen gehoor krijg als dit egt KPN is? 
 

Ik ben bijna 10 jaar klant bij KPN, heb telefonie en internet thuis en op mobiel, ik heb een KPN+ account voor de televisie. Als dit nummer egt van KPN is, dan verzoek ik jullie z.s.m. te stoppen met mij te stalken. Ik ben hier niet van gediend! 

03-10-20 13:20 - Gemiste oproep, teruggebeld; geen reactie van andere kant.
07-10-20 12:40 - Opgenomen, geen reactie van andere kant.
13-10-20 14:42 - Opgenomen, geen reactie van andere kant.
19-10-20 16:13 - Geblokkeerd.
22-10-20 15:40 - Geblokkeerd.
26-10-20 17:29 - Geblokkeerd.
28-10-20 16:22 - Geblokkeerd.
30-10-20 12:26 - Geblokkeerd.
02-11-20 12:01 - Geblokkeerd.
03-11-20 15:47 - Geblokkeerd.
04-11-20 15:54 - Geblokkeerd.


Hallo @Wikkie, welkom op ons forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten of je inderdaad door KPN gebeld wordt. Ik zie dit nummer niet tussen de veelgebruikte telefoonnummers verkoop en campagnes staan. Ik denk dan ook dat je er goed aan hebt gedaan om het nummer te blokkeren. Eventueel kun je nog een melding van telefonisch overlast maken. Wij zullen dan ons best doen om het overlast te laten stoppen.


Hallo @Wikkie, welkom op ons forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten of je inderdaad door KPN gebeld wordt. Ik zie dit nummer niet tussen de veelgebruikte telefoonnummers verkoop en campagnes staan. Ik denk dan ook dat je er goed aan hebt gedaan om het nummer te blokkeren. Eventueel kun je nog een melding van telefonisch overlast maken. Wij zullen dan ons best doen om het overlast te laten stoppen.

Beste @Wikkie 

Ik heb nog even een aanvulling wat @Denise_ heeft geschreven, mocht je twijfelen of een telefoontje van KPN afkomt dan kun je ook altijd even kijken op deze pagina. Daar staan veel gebruikte nummers van KPN waarmee KPN belt.