Skip to main content

Ik ben vorige week gebeld voor abonnementswijziging en toen bleek dat ik een oude simkaart had, ik zou een nieuwe krijgen, maar nog niks ontvangen.

 

Ik wilde gewoon even bellen maar het blijkt dat De Telefoonmaatschappij blijkbaar telefonisch niet meer gevonden wil worden...vind ik nogal….!!!

Je wordt wel gebeld maar teugbellen kan niet????

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi, welkom op het forum!

Ja, het tel.nr. is wat lastig te vinden. Het is 0800-0402 (gratis nummer). Dat is de snelste klantingang. Met je mobiel kun je ook nr. 1200 bellen.

Hier op 't forum zijn ook KPN moderators, maar de wachtrij is enkele dagen.


Goedemiddag @Bekijk het even, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We zijn zeker wel telefonisch bereikbaar :wink:  Zoals Peter aangeeft via 0800-0402! Ik begrijp dat je dus nog wacht op je nieuwe simkaart. Heb je verder ook iets gewijzigd, of dat niet?

Mocht ik hier nog even achteraan moeten gaan, laat je het mij dan even weten? Vul dan ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


@Bekijk het even ik heb helaas niks meer van je gehoord. Mocht je via het Forum nog geholpen willen worden dan weet je ons te vinden! :wink:


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!