Tel zegt dat ik teruggebeld heb, maar is niet zo!! Hoe kan ik dit oplossen? KPN telefoonnummer geeft mega lange wachttijd dus ik probeer het even zo!
*Admin: titel van je bericht aangepast
Kan je niet in je “mijnkpn” app kijken of die 2 uur zijn gefactureerd door kpn? Hier zit niet dagen vertraging op dacht ik maar moet meteen te zien zijn.
Ook als het meerdere nummers zijn is het altijd goed om jezelf tegen wangiri fraude te beschermen door een blokkade. Voorkomen kun je niet altijd, maar op tijd erbij zijn is het halve werk.
Zelf pas ik dat ook toe in mijn (huidige) werken.
Hier ook 2 keer gebeld, ging maar een enkele keer over
Kun je ook het hele land blokken?
Vanavond ben ik ook twee keer gebeld door +222 35157925 en +222 34407063. Dit zouden telefoonnummers uit Mauritanië zijn. Ik heb niet opgenomen en beide telefoonnummers geblokkeerd. Zo te zien ben ik vandaag niet de enige die gebeld is, al iemand contact gehad met KPN?
Wat verwacht je van kpn in dit geval?
Hier idem dito, ook gebeld door 2 (verschillende) nummers uit Mauritanië. Beiden gingen nog geen seconde over.
+222 35 12 07 96
+222 30 60 29 15
Wel erg vreemd dat dit ineens massaal gebeurt… Hoe komen ze aan mijn/onze nummer(s)?
Hoe komen ze aan mijn/onze nummer(s)?
Ze gebruiken gewoon een nummer generator en bellen hele reeksen af.
Één keer over laten gaan en hopen dat er niet opgenomen wordt. Daardoor maken ze dus zelf geen kosten en hopen dat er mensen intrappen en terug gaan bellen. Daarna is het kassa.
Hoi
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen zal ik proberen om te achterhalen of er een uitgaand gesprek is geweest. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.
Hoi
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen zal ik proberen om te achterhalen of er een uitgaand gesprek is geweest. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.
Ik heb geen reactie ontvangen. Ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.