Skip to main content

Sinds het weekend een bijzonder probleem. Applewatch zegt te zijn verbonden met multisim. Alleen als iemand mij belt, gaat mijn iPhone af en mijn applewatch niet. Vervolgens probeerde ik te bellen via de applewatch en dat lukte niet, het kapt het gelijk af. Sms'jes sturen werkt evenmin. Whatsappje ontvangen werkt wel en als ik een oproep heb gemist ontvang ik wel een melding via sms van de watch dat ik een oproep heb gemist. Apple Watch schijnt in de instellingen goed te zijn verbonden, maar het bovenstaande werkt niet. Voor het weekend ging de Apple Watch nog wel af als ik gebeld werd. Heb de watch overigens nog maar een week. Ik heb multisim ontkoppeld en opnieuw gekoppeld. ook heb ik de applewatch helemaal gereset naar fabrieksinstellingen en opnieuw gekoppeld aan iPhone en ook opnieuw gekoppeld aan multisim, maar niks werkt helaas. 

Hoi @Anoniem123890. Dat is inderdaad een bijzonder probleem. Wellicht verhelp je het probleem door Multisim opnieuw te koppelen met jouw smartwatch. Op deze pagina lees je hoe je dit kan doen. Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste langs een KPN Winkel gaan. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan helpen zij jou verder hierin. 


Reageer