Skip to main content

Momenteel verblijf ik in het buitenland. Nu kan ik wel bellen, maar niet gebeld worden. 
Ik heb al een andere aanbieder geprobeerd en ook de 4g naar 3G bellen gezet. Werkt nog steeds niet. Iemand een idee? 


Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Heb je aan meerdere mensen gevraagd om jou te bellen? 
 

Het kan natuurlijk ook aan de instellingen van de ander liggen. 


Hoi @Mirthvn, niet gebeld kunnen worden is natuurlijk vervelend. Heb je dit bij een specifiek persoon die jou probeert te bellen, of merk je het bij meer mensen? Heb je, naast de instelling op jouw telefoon en het andere netwerk, jouw toestel ook opnieuw opgestart om te kijken hoe het dan gaat? We horen het graag van je.


Bedankt voor jullie antwoorden! 
heb inmiddels contact gehad met kpn en moet een nieuwe simkaart. 
We hebben alles geprobeerd, verschillende telefoons, verschillende netwerken, verschillende mensen mij gebeld..  vanuit Nederland kan ik gebeld worden, maar niet uit buitenland. Hopelijk lost nieuwe simkaart het op! 


Jullie hebben al een hoop getest inderdaad, maar nog zonder resultaat dus. Ik ben ook benieuwd wat de nieuwe sim-kaart doet, ik lees je bevindingen daarmee graag.


Hoi @Mirthvn, ik ben benieuwd of je het al hebt kunnen testen met de nieuwe sim-kaart. Hoe gaat het daarmee?


Hoi @Jasper 

er komt pas 17 maart bezoek langs die de simkaart mee brengt, ik kan dus niet eerder testen. 😕


Dan zullen we dat even afwachten @Mirthvn, ik hoor het dan graag van je.


Hoi @Mirthvn, is het deze week nog gelukt om te testen? Ik kan me ook goed voorstellen dat het nog niet is gelukt, als het bezoek bijvoorbeeld koos om toch thuis te blijven i.v.m. corona.


hoi @Jasper 

bezoek kan niet meer komen ivm corona helaas.

ik zal er dus niet achter komen.. 

ik heb hier een simkaart aangeschaft.


Ik denk dat het bezoek daarmee ook de beste keuze heeft gemaakt @Mirthvn, hoewel je ze ongetwijfeld graag wilt zien is het allemaal overmacht nu :frowning2:

Met een lokaal sim-kaartje werkt alles hopelijk goed nu.