Skip to main content

ik kan wel bellen maar niet gebeld worden, dit telefoon nummer is niet bereikbaar word er verteld, dit kost mij veel klanten

Ā 

Hallo @mvbsĀ ,

Heb je jouw modem al eens opnieuw opgestart?Ā 
Ā 

Werkt dat niet? Bel dan met 0800-0402 of 0800-0403 (indien zakelijk abonnement) en vraag of zij vanaf afstand jouw modem willen opnieuw willen instellen.Ā 


nou ik heb helemaal geen modem, ik heb alleen een een telefoom abonnenment.

maar hetĀ  gekke is dat ik wel kan bellen maar niet gebeld kan worden, wat heeft dat met de modem te maken als ik vragen mag, sorry ik ben een leek op dat gebied.

wat mij ook opvalt is dat ik ook geen bericht krijg met sms.

ik hoop dat jullie het zo snel mogelijk op kunnen lossen.

alvast hartelijk dank

mvg Marco van Bodegom Smith


Heb je al eens een andere vaste telefoon geprobeerd @mvbsĀ ?

Anders via je mobiel of bij de buren even gratis bellen naar 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

Ā 


ik ben in het buitenland op het moemnt dus dat gaat niet. heeft u mischien een andere oplossing

Ā 


ik ben in het buitenland op het moemnt dus dat gaat niet. heeft u mischien een andere oplossing

Ā 

@mvbsĀ 

Bel vanuit het buitenland voor hulp: +316 1200 1200 (pas op: belkosten).Ā 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storingĀ 24/7 bereikbaar.Ā 


Ik zou dan inderdaad even contact zoeken met de storingsdienst. Misschien kan iemand anders dat ook namens jou doen die wel op locatie is. Soms wil het opnieuw opstarten van het basisstation ook nog wel eens helpen!


hi remco, dank je voor je reactie. maar wat bedoel je met het basisstation?


Het basisstation van je telefoon. Of wat voor telefoon heb je precies?


ik heb een samsung, A25

Ā 


Ah je hebt dus een GSMĀ @mvbsĀ 
Verwarring, omdat je dit in het topic vast bellen hebt geplaatst.
Heb je misschien een andere simkaart gekregen?