Skip to main content

ik kan wel bellen maar niet gebeld worden, dit telefoon nummer is niet bereikbaar word er verteld, dit kost mij veel klanten

Ā 

Hallo @mvbsĀ ,

Heb je jouw modem al eens opnieuw opgestart?Ā 
Ā 

Werkt dat niet? Bel dan met 0800-0402 of 0800-0403 (indien zakelijk abonnement) en vraag of zij vanaf afstand jouw modem willen opnieuw willen instellen.Ā 


nou ik heb helemaal geen modem, ik heb alleen een een telefoom abonnenment.

maar hetĀ  gekke is dat ik wel kan bellen maar niet gebeld kan worden, wat heeft dat met de modem te maken als ik vragen mag, sorry ik ben een leek op dat gebied.

wat mij ook opvalt is dat ik ook geen bericht krijg met sms.

ik hoop dat jullie het zo snel mogelijk op kunnen lossen.

alvast hartelijk dank

mvg Marco van Bodegom Smith


Heb je al eens een andere vaste telefoon geprobeerd @mvbsĀ ?

Anders via je mobiel of bij de buren even gratis bellen naar 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

Ā 


ik ben in het buitenland op het moemnt dus dat gaat niet. heeft u mischien een andere oplossing

Ā 


ik ben in het buitenland op het moemnt dus dat gaat niet. heeft u mischien een andere oplossing

Ā 

@mvbsĀ 

Bel vanuit het buitenland voor hulp: +316 1200 1200 (pas op: belkosten).Ā 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storingĀ 24/7 bereikbaar.Ā 


Ik zou dan inderdaad even contact zoeken met de storingsdienst. Misschien kan iemand anders dat ook namens jou doen die wel op locatie is. Soms wil het opnieuw opstarten van het basisstation ook nog wel eens helpen!


hi remco, dank je voor je reactie. maar wat bedoel je met het basisstation?


Het basisstation van je telefoon. Of wat voor telefoon heb je precies?


ik heb een samsung, A25

Ā 


Ah je hebt dus een GSMĀ @mvbsĀ 
Verwarring, omdat je dit in het topic vast bellen hebt geplaatst.
Heb je misschien een andere simkaart gekregen?
Zet even je telefoonnummer in jeĀ forumprofielĀ dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


HalloĀ @mvbsĀ Ā Het gaat dus om een mobiel. Dat verandert het verhaal.

Ben je misschienĀ recent met nummerbehoud overgestapt van een andere provider naar KPN?
Zijn het danĀ alleen klanten van die oude provider, die jou niet kunnen bereiken? In dat geval is er waarschijnlijk een foute instelling achter gebleven bij de oude provider.

Ik denk aan een ā€œonvolledige porteringā€, die af en toeĀ voorkomt.


Waar bevindt je jou dan momenteel @mvbs? Met welk mobiel netwerk ben je dan nu verbonden?Ā 


ik ben in indonesie, en de provider is Telkomsel. ik kom er 20 jaar en nog nooit geen problemen gehad, maar nu inneeens wel, best lastig want het kost me ook klanten als dit zo door gaat, ook sms doet het niet betreft ontvangen. ik kan wel bellen maar dus niet gebeld worden. het zou fijn zijn als er een oplossing komt. warme groet marco


Heb je de optie om een ander netwerk te selecteren @mvbs? BijvoorbeeldĀ Indosat Ooredoo Hutchison, Smartfren of Axiata? Ik heb namelijk niet direct invloed op het netwerk en de dekking daar.


heel fijn dat je reageert remco!

ik heb bepaalde instellingen veranderd waardoor het nu verholpen is, waaronder het nummer invoeren van de sim kaart, nog nooit hoeven doen sinds ik een smartphone grbruikt, maar goed zwe zijn er.

hartelijk dankl voor je medewerking en ik dacht ik laat het even weten ,wie weet je hier andere klanten ook mee kan helpen

,

. veel werkplezier Remco en nogmaals bedankt voor je replay's en je fijne medewerking. warme groet Marco


Wat fijn dat het dan toch gelukt is @mvbs! Ik wens je een goed verblijf in Indonesiƫ en mocht je nog ergens tegen aanlopen laat het dan weten Marco!


dank je wel Remco.

ik heb toch nog een probleemoje, ook wel belangrijk, mijn smsjes ontvang ik niet , die heb ook ook nodig om op bepaalde websites in te loggen en ook wel erg belangrijk voor me.

dat kan ik helaas niet bij mijn instellengen vinden, heb jij misschien een tip.

misschien hoor ik je wel.

Ā 

warme groet Marco

Ā 


Heb je jouw toestel al uit- en aangezet?

PS: Gebruik bij websites die twee-staps verificatie vragen voortaan een vaste authenticatie-app in plaats van SMS-verificatie, als dat ondersteund wordt. Dan ben je niet afhankelijk meer van SMS, en genereert een speciale app je codes.


goed idee, welke app is dat als ik vragen mag?


Er zijn verschillende app's voor. Maar je moet een TOTP-app hebben. Ik gebruik Google Authenticator.


ik ga eens kijken, hartelijk dank Arien


Reageer