Skip to main content

Foutje! 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hey @KarimLessy, welkom op het KPN forum. Super vervelend dat je bent afgesloten. Daar zit niemand op te wachten. 

Een afspraak voor uitgestelde betaling tref je alleen voor het openstaande bedrag dat je niet in één keer kunt betalen. Je regelt via een medewerker van de afdeling collections dat je een bepaald bedrag maandelijks overmaakt om de openstaande factuur af te lossen. Je abonnementskosten worden naast de betaalafspraak maandelijks met de automatisch incasso van je rekening gehaald. Als de automatische incasso niet wordt voldaan dan vervalt je betaalafspraak. Helaas kan er geen nieuwe betalingsregeling worden getroffen. 

Op onze site: betalen na blokkade kun je de blokkade op je mobiele telefoon opheffen door het volledige openstaande bedrag over te maken. Lukt dat niet? Dan zou je eventueel via 0800-0402 (vragen naar collections) uitstel kunnen vragen. In sommige gevallen is dat bij hoge uitzondering nog mogelijk.


Hey @KarimLessy, ik zie dat je jouw startbericht hebt gewijzigd naar: ‘Foutje!’. Betekent dat jouw vraag / probleem is opgelost? Ik hoor het graag :)  


Hey @KarimLessy, helaas geen bericht meer van je gehad. Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Mocht je toch nog meer informatie willen hebben, laat het hier dan weten. We helpen je graag :) 


Reageer