Skip to main content

Op mijn factuur KPNmobiel (totaalbedrag 32,13 euro) is een bedrag aangegeven voor verbruikskosten ad 18,13 euro. Zoudt u willen aangeven welke soort kosten dit betreft?

Dank u!

G.Bruinsma

De factuur kun je via mijnkpn inzien, op de 3rde pagina zie je een specificatie van de kosten. Laat even weten of het is gelukt. 


Hi @pietjepukje, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Kosten die je hebt en die bovenop je abonnementskosten worden gefactureerd zijn verbruik/gebruikskosten van de maand ervoor. Als je de factuur opent en gaat naar pagina 3, zie je de specificaties. Bijvoorbeeld een betaald servicenummer of kosten buiten je bundel (indien je geen onbeperkt bellen/sms'en hebt en hier overheen bent gegaan).

Mocht het je niet duidelijk worden via de factuur, dan kijk ik graag even met je mee! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef me even een seintje als het gelukt is? Dan help ik je verder.


@pietjepukje, ik heb geen reactie meer gehad. Zijn de kosten inmiddels duidelijk geworden of kan ik hier nog meer duidelijkheid in verschaffen?


Reageer