Skip to main content

Ik heb een abonnement met 25000 mb’s 

op dit moment zijn we in Kroatië en heb ik mbs gedeeld met mijn dochter. Alleen zij kan ze niet gebruiken. Der 4g werkt niet. 
toen ik het abonnement afsloot heb ik specifiek gevraagd of het mogelijk is om ook in het buitenland (Eu) te delen en dat kon. 
wat gaat er mis? We zijn hier nog 3 weken en het zou prettig zijn als ook zij gewoon gebruik kan maken van 4G 

Hoi @Joeydeman, welkom op ons forum!
Gedeelde MB's moet je gewoon overal in de EU kunnen gebruiken!

De snelste manier om hierover in contact met ons te komen is via de chat op www.kpn.com/service of telefonisch via 0031612001200. 

Als het niet zo'n haast heeft kan ik natuurlijk ook even met je mee kijken.
Wat heb je al geprobeerd?
Heb je Roaming wel aan staan?
Kun je je simkaart in een ander toestel proberen?
Welke APN heb je ingesteld staan op het toestel?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik bel morgen. Dankjewel 🙏🏻 


Graag gedaan hoor! Laat ons vooral weten wat het was!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Oooo hoi Thomas,

sorry dat ik niet meer hier gereageerd heb 🙈

Na dat ik heb gebeld met Ilse (een super lieve dame bij kpn) en volgens haar moet alles gewoon werken. Ze begrijpt ook niet waarom het het niet doet. Ik had gehoopt dat het met de nieuwe maand beter zou gaan maar helaas. Ik heb m’n dochter 5000 mb’s gestuurd maar ze kan ze niet gebruiken. Ik heb het nu maar opgegeven en ze gebruikt mijn hotspot aangezien we toch samen op vakantie zijn. 😉


Hoi Joey, geen probleem hoor!
Via de hotspot is natuurlijk ook een oplossing! :blush:
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!