Skip to main content

Hallo ik kreeg vorige week het bericht dat de bundel per 01-09 maandelijks verhoogd word naar dag 20 gb en in de eu 75gb 

Het gekke is dat mijn dag bundel wel op 20 gb staat maar mijn EU bundel niet deze bleef op 50 gb staan.

Ik heb meerdere abbo s en bij de abbo van 1 van mijn kinderen is deze wel te zien op 75gb EU (de abbo s hebben een zelfde maand ingang)

 

Het gekke is (ik verblijf momenteel in een EU land zonder Wifi) dat ik een sms kreeg dat mijn 75gb op was ??? Nou ik heb geen 75gb gehad dus waar is dan de 25gb die ik erbij hoorde te krijgen?

 

Dan het volgende probleem mijn kind heeft dus mbs met mij gedeeld maar wat zie ik in de app dat deze zijn toegevoegd aan de mb s die ik zelf kan delen en niet in mijn bundel van binnen de EU .

Als ik dan gewoon online kijk in mijn account zie ik de gedeelde bundels staan bij wacht rij  en dat deze toegevoegd worden als mijn bundel op is .. deze is op maar er wordt ook hier van niks toegevoegd.

Dus ik moet nu bij gaan kopen terwijl ik nog 25gb tegoed heb en ook nog gedeelde mb s heb staan die niet bij geschreven worden.

Waar gaat dit fout en kunnen jullie dit spoedig herstellen want het is niet de bedoeling dat ik mbs moet bljjven kopen terwijl ze er wel zijn !!!

 

Die 75 GB gaat in bij de nieuwe factuurperiode vanaf 1 september. Dat kan bij u dus misschien wel 20 september zijn.

Bij een unlimitid abonnement kunt u geen mb's gedeeld krijgen. Volgens mij ook niet in het buitenland. Maar ik ben benieuwd wat anderen hier over zeggen.


Mijn zoon heeft wel de 75000 gekregen en onze abbo s lopen gelijk.

Tis toch gek dat ik dan wel een sms krijg dat de 75000 op zijn die ik niet heb .

Delen/ontvangen moet ook gewoon kunnen in de EU .

Ik heb al eens eerder mb s gedeeld nl .

Dus er gaat ietsniet goed.

 


Het staat gewoon op de site van KPN:

https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen

"Heb je een Unlimited abonnement? Dan kan je geen MB’s ontvangen"

Als u en uw zoon beide een Unlimited abonnement hebben, dan kunnen jullie onderling dus geen MB's delen.

Dit staat zelfs gescheven in een alinea die gaat over het verbruik in het buitenland. Duidelijker kan niet toch?

U kunt alleen MB's delen naar een abonnement wat geen Unlimited abonnement is.


Reageer