Skip to main content

3 dagen londen. Geen 4g. Toetstel wel op 4g. 24-27 okt 2017. Dus zelfde ervaring.

Momenteel in Londen en ook geen 4g echt ruk dit

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste @Wendy50, welkom! Heb je alleen geen 4G of werkt je gehele mobiele internet niet? Wil je in dat geval eens proberen om juist 4G uit te schakelen? Je kunt ook controleren of de APN op ‘internet’ staat, of roaming aan staat en je kunt proberen om handmatig een ander netwerk te selecteren. Mocht dit alles geen soelaas bieden, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ben je op dit moment nog steeds in Londen?


Hoi ik ben nog steefs in Londen. Helaas is mijn terugvlucht geannulleerd maar daar kan kpn niets aan doen. Morgen vliegen we terug. Ik heb alles wat je aangeeft afgelopen dagen geprobeerd helaas zonder succes. Via de hotspot van mijn man heb ik toch internet. Ik denk dat het aan mijn simkaart ligt als ik terug ben ga ik er achteraan.  Wel benieuwd of ik in nederland wel weer internet heb! 


Flink balen dat je terugvlucht is geannuleerd! Vanwege de storm? Hopelijk vlieg je morgen inderdaad alsnog gewoon naar huis. Voor wat betreft het mobiele internet: dit is aan onze kant niet geblokkeerd én ik zie ook dat er de 20e wel gebruik is gemaakt van mobiel internet in het buitenland. Heb je je toestel ook al eens uit en weer aan gezet? Met welke providers kan je verbinden?


In Nederland werkte het meteen weer. Nieuwe sim aangevraagd op advies van winkel. Bij de volgende Buitenland trip gaan we het testen. 


Top! Laat dan vooral weten als dat niet het geval is, trouwens.