Skip to main content
Beantwoord

Geen 4G internet bereik in huis

• 16 februari 2025
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Beste,

Ik heb een onbeperkte 4/5G internetbundel. Bellen gaat uitstekend binnenshuis, maar het internet is erg traag. Nu heb ik een noodpakket van Alcatel die ook erg traag is en af en toe niet werkt, dus had ik hoop in het gebruik van mijn onbeperkte data bundel, maar die werkt blijkbaar dus ook slecht. Ik woon zelf in Amsterdam-Oost. Zijn er eventuele oplossingen hiervoor. Bellen met wifi heeft geen zin want bellen werk goed, het is alleen het internet dat zwaar tegenvalt.

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat zuur dat je binnen zo'n slechte 4/5G verbinding hebt ​@Geen bereik thuis, juist nu je ook zonder vaste internetverbinding zit ðŸ˜• 

Woon je in een vrij nieuwe, of recent beter geïsoleerde woning? Als dat het geval is, kan het zijn dat het mobiele bereik binnenshuis gehinderd wordt door de goede isolatie van de woning, en daar is echt een oplossing voor te vinden. Op de antennekaart kan je precies zien waar onze masten staan, wellicht maakt het nog een verschil als je de Alcatel bijvoorbeeld aan de andere kant van de woning neerzet, als je daarmee dichten bij een mast in de buurt komt. Dat is dus nog het proberen waard!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• 6711 reacties
  • 16 februari 2025

Hoe zit het met je vaste internet aansluiting? Werkt die niet ofzo?

Marlon92 schreef:

Hoe zit het met je vaste internet aansluiting? Werkt die niet ofzo?

Binnekort word ik aangesloten op het glasvezelnetwerk, dus tot die tijd moet ik het doen met het noodpakket dat matig werkt..

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15703 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

Wat zuur dat je binnen zo'n slechte 4/5G verbinding hebt ​@Geen bereik thuis, juist nu je ook zonder vaste internetverbinding zit ðŸ˜• 

Woon je in een vrij nieuwe, of recent beter geïsoleerde woning? Als dat het geval is, kan het zijn dat het mobiele bereik binnenshuis gehinderd wordt door de goede isolatie van de woning, en daar is echt een oplossing voor te vinden. Op de antennekaart kan je precies zien waar onze masten staan, wellicht maakt het nog een verschil als je de Alcatel bijvoorbeeld aan de andere kant van de woning neerzet, als je daarmee dichten bij een mast in de buurt komt. Dat is dus nog het proberen waard!