Skip to main content
Beantwoord

Geen 4G meer na update naar Android 11

  • January 3, 2021
  • 1 reactie
  • 169 keer bekeken

Na de update naar Android 11 valt bij mijn s20 5g in de modus waarin de 5g optie zit de 4 g verbinding uit. Niet de 5g. Ook wordt dan het toestel heet omdat hij blijft proberen te verbinden met 4g. In de modus zonder de 5g optie doet. 4g het wel. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat vreemd dat je sinds de update naar Android 11 geen gebruik meer kunt maken van 4G, @peterpam. Ik durf je zo niet te zeggen waar dit precies door veroorzaakt wordt. Je geeft wel aan dat je geen problemen hebt als je 5G uit hebt staan. Mijn advies zou dan ook zijn om dit te blijven doen. Vermoedelijk zit er iets niet goed in de update waardoor je deze problemen ervaart. Wij gaan alleen niet over de updates van Android, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2021

Wat vreemd dat je sinds de update naar Android 11 geen gebruik meer kunt maken van 4G, @peterpam. Ik durf je zo niet te zeggen waar dit precies door veroorzaakt wordt. Je geeft wel aan dat je geen problemen hebt als je 5G uit hebt staan. Mijn advies zou dan ook zijn om dit te blijven doen. Vermoedelijk zit er iets niet goed in de update waardoor je deze problemen ervaart. Wij gaan alleen niet over de updates van Android, dus daar kan ik verder niets over zeggen.