Skip to main content

Ik heb sindskort een sim only unlimited. Op mijn RZ2 krijg ik geen 4g(+) alleen maar lte+. Op S9 en Note 10 heb ik wel 4g(+). Volgens Razer hoort het wel te kunnen sinds ik ook een tMob unlimited data/sms/bellen heb en dat wel op de RZ2 zonder problemen werkt. Ligt het toevallig aan het netwerk van KPN dat ik alleen maar Lte(+) heb op mijn RZ2 en op de andere mobiels wel 4g(+)  heb?

Voor zover ik weet is 4G hetzelfde als LTE.

Bellen via 4G heet ook VoLTE (Voice over LTE).

 


Dank je voor het antwoord 🙂.

Maar alsnog blijf ik zowel binnen als buitenshuis gemiddeld 5mb houden op de RZ2. Ik ben al een paar keer bij een KPN winkel geweest hier in Enschede maar ook daar konden ze me helaas niet verder helpen.

Ik heb ook meerdendeels 3g ipv lte(+) ongeacht waar ik mij bevindt in Enschede en omstreken.

3g meestal in een huis ook op het werk en Lte(+) 2/10 keer.


Ik heb nog nooit van dat merk gehoord overigens en het is ook niet bij KPN te koop. Inmiddels heb ik wat gegoogled.

Ik had nog een zinnetje toegevoegd, maar toen had je al gereageerd:
Bellen via 4G heet ook VoLTE (Voice over LTE).

KPN biedt dit merk ook niet aan op de website wat er al op duidt dat de werking op KPN niet volledig gegarandeerd wordt. Net als met het merk Pixel.


Dank je voor je antwoord 👍.

 

Ik gaat er nog ff achterna wanneer ik er tijd voor heb. Voor nu is het belangrijkste dat ik ermee kan bellen en gebeld kan worden 🙂. Hopelijk vindt ik er een oplossing voor.