Skip to main content

Hi, bij ons net zoals vorig jaar geen 4g voor de kids instellingen aangepast. Kids hebben een iPhone 11 dus dat zou niet het probleem moeten zijn. Het zit dus in de aanbieder instellingen.

kunnen jullie dit oplossen?

groet,

florien

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Florien! Bedankt voor je vraag en volledig ingevuld profiel. Ik heb meteen even meegekeken en zie geen blokkades. Ik zie dat de netwerkinstellingen kloppen voor beide nummers. Ze hebben toegang tot data roaming. Ook zie ik dat beide nummers gisteren mobiele data (roaming) hebben verbruikt. Zijn beide toestellen al eens helemaal uit- en weer aangezet? 

Op KPN.com/toestelhulp > iPhone 11 instellingen voor buitenland vind je instellingen voor de iPhone 11. Meestal staat dit al goed. 
Zie je bovenin het scherm van de iPhones wel het 3G of 4G symbool? Oftewel, maken de simkaarten op dit moment wel verbinding met het netwerk? Zo niet, overweeg dan handmatig een netwerk te selecteren. 

Laat het maar weten als ik nog met je mee kan denken! 

 


Hi, wellicht dat je dan toch iets hebt kunnen aanpassen voor ze. Gisteren heb ik alle stappen namelijk doorlopen en niets. En nu net hebben ze allebei verbinding. Hopelijk blijft dit zo!

dank.

Florien