Skip to main content

Hallo, ik ben sinds 2 weken overgestapt naar KPN met mijn mobiel. Ik zit ook al 2 weken zonder, aangezien ik geen activatiecode ontvang. Ik heb al 5 x gebeld naar KPN op mijn werk aangezien ik nu niet kan bellen. Ik heb al 7 x de site ingevuld met het nummer op de simkaart om alsnog de activatiecode te ontvangen. Ook daar krijg ik geen email van. De medewerkers bij 0800 0402 weten ook niet wat er fout gegaan is. Er gebeurd niets en ik kan niets! Wat is zo moeilijk om een activatiecode te versturen per post of per email?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Patriciavd, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is druk hier op het moment en we hebben jouw topic even gemist. Heb je inmiddels de code ontvangen? Zo niet, vul je  forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan gaan we hier met je naar kijken!


Hoi @Patriciavd, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is druk hier op het moment en we hebben jouw topic even gemist. Heb je inmiddels de code ontvangen? Zo niet, vul je  forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan gaan we hier met je naar kijken!

 

Hallo @Patriciavd Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels opgelost? Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat je het dan weten?Â