Skip to main content
Vraag

Geen adapter meegeleverd bij refurbished iPhone 12 mini

• May 19, 2025
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Bij mijn bestelling van een iPhone 12 mini refurbished is geen lader meegevelerd terwijl dat wel in de advertentie staat, zie onder. Kan die alsnog nagestuurd worden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 19, 2025

Normaal gesproken zou ik zeggen: er word al jaren niets bij een toestel geleverd. Maar ja, als KPN dat zo op de site zet, dan moet KPN dat leveren ook natuurlijk. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 21, 2025

Goedemiddag ​@sdfgsdhhsghgfdh , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Bij nieuwe toestellen wordt al langere tijd geen lader meer bijgeleverd en ik ging er eigenlijk vanuit dat dit ook gold voor refurbished toestellen. Er voor zorgen dat je alsnog een lader krijgt toegestuurd, wordt lastig maar ik zou wel graag de kosten van een lader voor je willen vergoeden zodat je deze zelf kunt bestellen! Zou jij daarom je profiel  voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt!

Oke Jan, bedankt!

Ik heb het profiel aangevuld met info.

En ik zou ook gebeld worden maar heb nog geen contact gehad met KPN.

Graag tot horens en groet.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 27, 2025

Goedemorgen ​@sdfgsdhhsghgfdh en bedankt voor het invullen van je profiel :)
Ik ben meteen even gaan kijken en zie dat je hier vorige week woensdag voor het laatst contact over hebt gehad met onze Helpdesk en dat toen de toezegging is gedaan dat de kosten voor een lader voor je worden vergoed (dit bedrag zal in mindering worden gebracht op de volgende factuur). Ik kan je vanaf hier alleen maar vragen om dat in eerste instantie toch even af te wachten!