Skip to main content

Ook ik heb geen bereik in België.

Krijg wel de melding: welkom in belgie.

Maar  verder krijg ik geen berichten& kan ook niets versturen, blijft een klokje staan.

Dus ook geen internet.

Wel betalen, maar kan dus niets.

Bij de kpn winkel geweest, die hebben gekeken, alle instellingen staan goed zeggen ze 

Verder konden ze niets doen.....vreemd.

Mijn man heeft T mobile& bij hem werkt alles 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Eleonoapeter! Welkom hier op ons KPN Forum. Bizar dat mijn collega's dit niet voor je wisten op te lossen in de winkel. Je zou gewoon bereikbaar moeten zijn in België. Heb je ‘roaming’ aanstaan in jouw toestel? Dit is noodzakelijk of verbinding te maken met een mast over de grens. Heb je je simkaart al eens in het toestel van je man gestopt? Ik ben benieuwd of de simkaart dan wel werkt in België. 
Als dit zo is, dan ligt het aan de instellingen van het toestel. Welk merk en type toestel heb je? 


Alles staat goed ingesteld, dat vertelde de 2 de kpn winkel in Breda.

Ik heb van KPN een nieuw simkaartje gekregen, maar werkt ook niet.

Ik zit nu ff op de wifi van het park.

Het simkaartje van mijn tel kan niet bij mijn man er in.

Het nieuwe simkaartje is ook nog niet geactiveerd , staat nog steeds een kruisje 

Ik betaal per mnd genoeg, dus alles zou moeten werken 


O sorry heb een Oppo 


Duidelijk. Ik ga eerst ook kijken of alles bij ons goed is ingesteld. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Heb klant nr hier in België niet bij de hand.

De rest is aangevuld 


Dankjewel. Alles staat bij ons in ieder geval wel goed. 

Ik neem aan dat je je toestel al opnieuw hebt opgestart? Zie je links/rechts bovenin (afhankelijk van je toestel) wel dat je bereik hebt en dus ook de streepjes van bereik? 

Met welk netwerk ben je daar verbonden? Zou je anders handmatig een ander netwerk willen proberen? Je kunt kiezen uit: BICS, Orange Belgium, Proximus of Telenet. 

Als laatste, heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te plaatsen? Puur om te kijken of het dan wel werkt. 


Hartelijk dank voor je hulp 

Ik kreeg net opeens Orange in mijn scherm .

Heb 3 streepjes bereik.

Heel de avond nu al bereik


Hartelijk dank voor je hulp 

Ik kreeg net opeens Orange in mijn scherm .

Heb 3 streepjes bereik.

Heel de avond nu al bereik

Top! Mag ik aannemen dat alles nu goed werkt? :smile:


Reageer