Skip to main content

Hi!

 

ik heb gisteravond mijn esim geïnstalleerd, en alles is (volgens mij) goed verlopen. Maar sinds vanmorgen heb ik geen bereik meer. Ik verblijf dit moment in het buitenland maar volgens andere antwoorden op dit forum moet dat geen probleem zijn. Heb ook al m’n telefoon herstart. Wat doe ik fout?

 

groetjes Milou

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

@Milous Ben je inmiddels verder met het activeren en heb je op dit moment wel contact met een lokaal netwerk? Vul anders gerust nog even jouw profiel in en geef mij een seintje als dat gedaan is. Dan kijk ik even met je mee.


Hi Remco!

Nee helaas ik ben nog niet verder gekomen. Ik zit vanaf vandaag ook in Mexico (vandaar het overzetten naar de esim, zodat ik hier een Mexicaanse simkaart in m’n telefoon kan doen. 
Ik weet niet of ik iets verkeerds heb gedaan met de instellingen maar volgens mij staat mijn Nederlandse esim op prio met bellen en data. 
Hoop dat je mij kan helpen!

 

groeten


De e-sim staat niet actief in mijn systeem en ik kan niet verklaren waarom. Ik zou je dan willen adviseren om de stappen voor het activeren van de e-sim nogmaals uit te voeren wanneer je verbonden bent met een lokaal Wifi-netwerk. 


Hi Remco,

 

Oke top. Dat verklaart een hoop. 
dit heb ik al geprobeerd maar dan moet ik een sms code ontvangen op mijn nummer waar ik dus geen bereik mee heb.. of is er nog een andere manier?
 

bedankt alvast!


Daar was ik inderdaad al bang voor. Ik kan de oude fysieke simkaart ook niet meer activeren vrees ik. Ik stuur je even een PB.