Skip to main content

hallo

al 3 dagen kunnen wij bijna niet mobiel bellen of internetten in stiens (friesland) . op de site van kpn word er aangegeven dat er geen storing is , maar veel mensen met kpn hebben dit probleem.

Kan er eindelijk wat aan gedaan worden

Hoi @Peter1970, 

Welkom terug op het Forum! In Stiens is inderdaad een storing met mobiele telefonie geweest, waardoor je verminderd bereik kon ervaren. Deze storing is inmiddels verholpen, excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nog steeds problemen met het bereik ervaren, dan raad ik je aan om je toestel eens te herstarten. Mochten er nog verdere vragen zijn, stel die gerust! 


probleem is idd opgelost . het zou alleen fijn zijn als er van te voren even een berichtje word gestuurd naar de abonnee dat er aan de mast word gewerkt 


Fijn dat je kan bevestigen dat het ook bij jou weer naar behoren werkt. Volgens mijn gegevens bleek er sprake te zijn van een storing. Helaas komen storingen onverwachts en kondigen deze zich niet van tevoren aan, waardoor we onze klanten er niet van tevoren over kunnen informeren. Ik hoop je zo wat meer toelichting te hebben gegeven. 


Reageer