Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb sinds gisterenmiddag geen bereik meer. Smorgens de telefoon nog opgeladen. Nadat tie vol was eruit gehaald en neergelegd en niet meer naar me telefoon omgekeken. Tot ik iemand moest bellen zag ik dus het tekentje staan van geen bereik en de tekst alleen noodoproepen. Geen netwerkverbinding etc. Ik heb alles geprobeerd. Sim kaart eruit en erin. Aan en uit gezet. Internet opnieuw ingesteld handmatig en automatisch, simkaart in andere telefoon gedaan en daar werkt de verbinding wel. Maar op me eigen telefoon lukt het maar niet.. Schadeformulier krijg ik niet ingevuld want als ik het model moet aangeven loop tie vast. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Beste @Eveline92, welkom! De simkaart doet het wel in een andere telefoon? Dat is vreemd! Hopelijk kan je tijdelijk een ander toestel gebruiken. Wat gaat er mis bij het reparatieformulier? Heb je de mogelijkheid om een andere browser te proberen? Je kunt voor de zekerheid ook proberen om via MijnKPN een andere simkaart te bestellen. Wellicht is die defect. Die heb je binnen twee werkdagen al in huis. Ik zie niets vreemds aan je nummer, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. 


Ik heb het formulier al geprobeerd in te vullen via samsung internet, laptop, tablet en chrome. En bij geen van alle kan ik het model aanvinken. Er komen geen modelnamen beschikbaar om te selecteren.


Och, ik zie het ja.. Ik ga dit intern doorgeven! Heb jij trouwens ook de mogelijkheid om eens een simkaart van iemand anders in jouw toestel te plaatsen? Om zeker te weten dat je toestel echt defect is?


Al geprobeerd. En ook dan geen bereik. Ook de 40 stappen gedaan om handmatig in te stellen maar ook toen geen bereik helaas. Ben bang dat het echt aan het toestel zelf ligt.


Ik krijg het ook op geen enkele manier voor elkaar om het formulier voor je in te vullen.. Zoals gezegd, heb ik het intern doorgezet. Je kunt morgen zelf eens contact opnemen met Teleplan via 0800-8200008. Wellicht kan het ook op een andere manier, dat weet ik niet zeker om eerlijk te zijn. Zodra ik iets heb gehoord m.b.t. het formulier, dan kom ik bij je terug. 


Ha @Eveline92, goed nieuws! Het formulier werkt weer: je kan 'm dus invullen! Hopelijk heb je snel weer een werkend toestel. 


Jaa het is gelukt! Maar kan je me misschien helpen met me aankoopbewijs. Ik kan hem helaas niet meer vinden!


Top! Zeker kan dat, ik stuur een kopie per mail toe. Je hebt hem als het goed is, direct binnen.