Skip to main content

Oké waar moet ik beginnen?

Op 8 juli de eerste melding gemaakt bij KPN Klantenservice, volgens KPN was dit pas in augustus? De melding ging over slecht bereik met de iPhone 11, dit zou opgelost worden even geduld. We zijn nu bijna 4 maanden verder. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Als ik nu bel staat er zelfs in de notities geen tickets meer aanmaken, aangezien we zo vaak gebeld hebben en naar de winkel zijn gegaan. Elke keer is er weer hoop krijg je een medewerker die je van alles beloofd en niks nakomt en niet terug belt. Tot nu toe is er nog 0 compensatie geweest, maar betalen wij wel netjes de facturen van KPN. Wel betalen, maar geen dienst. We zijn vriendelijk geholpen, maar ook asociaal slecht behandeld. 

Wie heeft hier nog meer last van? 

Wanneer word dit opgelost? Geduld raakt aardig op.

Vrijwel iedereen met een iPhone 11 op het KPN netwerk heeft hier last van. Het probleem is al sinds eind mei bij KPN bekend, maar ze kunnen het probleem aan hun kant niet oplossen. 
Heel langzaam worden de iPhone 11’s omgeruild voor iPhone 13’s, maar daar moet je heel lang op wachten en het lijkt heel willekeurig te gebeuren wie ze telkens uitkiezen.

Enige wat je kan doen is meedoen aan de oproep van Tros Radar: https://radar.avrotros.nl/artikel/oproep-heb-jij-verbindingsproblemen-op-je-iphone-11-bij-kpn-of-partners-61003

Welkom op de community @MarionB1966. Als er al een ticket voor jou openstaat heeft het geen meerwaarde om nog een ticket aan te maken, een ticket is voldoende. Naar aanleiding van dat ticket zullen de vervolgstappen voor jou bepaald worden, via de community hebben wij daar geen mogelijkheden voor. Er wordt nog steeds aan gewerkt.

En je kan net als ik maanden wachten …

Reageer