Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik met nieuw abonnement

• February 12, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb een nieuw telefoon abonnement bij KPN, maar mijn nummer doet het nu ik in het buitenland ben (binnen Europa) niet. Ik denk dat de simkaart het niet doet? Ik heb geen bereik. Ik kan niet met de klantenservice in contact komen omdat ik hiervoor een belafspraak moet inplannen. En ik heb dus geen nummer. Ik vind mijn abonnement ook niet terug in “mijn producten” en kan hem niet toevoegen, omdat ik geen nummer heb. Hoe kan ik dit oplossen? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Bloemvdl 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je momenteel geen gebruik kunt maken van je nieuwe KPN abonnement in het buitenland, maar dat uiteraard wel graag zou willen.

Het beste is om zelf met een andere mobiele telefoon (van een reisgenoot of meereizend familielid) te bellen met de klantenservice van KPN: +31612001200

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan gelijk voor je nagaan wat er aan de hand is en dit gelijk (mits mogelijk) voor je oplossen.
Dit is voor nu de snelste weg, om weer bereikbaar te zijn.

Er zijn géén kosten voor de persoon met wiens mobiel je belt naar de klantenservice, het valt binnen de EU volledig binnen de bel-bundel of onbeperkt bellen van diens abonnement.

Je kunt ook eventueel bellen met een vaste telefoon op 0031-612001200, maar dan betaal je wel de gesprekskosten voor het bellen naar Nederland.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Bloemvdl 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je momenteel geen gebruik kunt maken van je nieuwe KPN abonnement in het buitenland, maar dat uiteraard wel graag zou willen.

Het beste is om zelf met een andere mobiele telefoon (van een reisgenoot of meereizend familielid) te bellen met de klantenservice van KPN: +31612001200

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan gelijk voor je nagaan wat er aan de hand is en dit gelijk (mits mogelijk) voor je oplossen.
Dit is voor nu de snelste weg, om weer bereikbaar te zijn.

Er zijn géén kosten voor de persoon met wiens mobiel je belt naar de klantenservice, het valt binnen de EU volledig binnen de bel-bundel of onbeperkt bellen van diens abonnement.

Je kunt ook eventueel bellen met een vaste telefoon op 0031-612001200, maar dan betaal je wel de gesprekskosten voor het bellen naar Nederland.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 12, 2025

Is je abonnement al ingegaan? Er is een overgang periode van minimaal 1 maand. 

Pas op de dag dat de simkaart van de oude provider het niet meer doet ga je over op de kpn simkaart. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 14, 2025

Hi ​@Bloemvdl, welkom op onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Zou je op hun vragen een antwoord willen geven? 

Is je abonnement ingegaan en heeft dit in Nederland wél gewerkt? Verder is onderstaand advies van Michel een goede optie, met een ander toestel dat nummer bellen om met ons in contact te komen.