Skip to main content

Ik snap er niks van nooit geen problemen gehad en sinds vandaag kan ik niet bellen of gebeld worden.

Geen 1 streepje bereik binnen en buiten niet 

 

Groetjes linda dikmans 

@Geen bereik ook niet buiten Hi Linda, wat rot dat je ineens helemaal geen bereik hebt, goed dat je een seintje geeft!

Heb je al gecontroleerd of er een storing is op jouw adres? En kan je jouw simkaart testen in een ander toestel? Ik ben benieuwd of je dan wel bereik hebt, of dat je hetzelfde ervaart. 

Als dat niet lukt of niet helpt, dan is de snelste weg om contact met onze klantenservice op te nemen. Dat kan via chat of (als je een ander/vast telefoonnummer ter beschikking hebt) via ons gratis telefoonnummer 0800-0402. Als je wilt dat wij je ermee helpen, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, dan horen we graag van je.


@Geen bereik ook niet buiten Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien, ik hoop dat dat een goed teken is en dat het (via een andere weg) opgelost is. Laat het anders gerust hier weten als ik iets voor je kan doen.


Ik heb contact gehad via een forum gister en toen van alles geprobeerd en op een gegeven moment kreeg ik weer ( streepjes ) bereik.

Maar vanmorgen was het weer hetzelfde dus ik ga morgen naar de kpn winkel om uit te zoeken wat het nu is 


@Geen bereik ook niet buiten Dat is gek. Ik hoop dat je via de KPN Winkel verder gekomen bent. Zo niet of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust hier weten.