Skip to main content

Ik heb geen bereik in huis. Erg vervelend natuurlijk want ik wil gewoon vanuit huis kunnen bellen.

Ik was Telfort klant - nooit problemen gehad.

Ging over naar KPN (Telfort is niet meer, ging automatisch) en het bereik werd slechter.

Abonnement (toch, helaas) afgesloten bij kpn, en het bereik is nu weg. Slechte zaak en ik zal dan ook naar alternatieven gaan kijken, T mobile schijnt veel beter te zijn.

 

Is hier een oplossing voor?

En is bellen via 4G een acceptabel alternatief? Zo ja, zijn daar extra kosten aan verbonden.

Hallo @Akari Natuurlijk wil je vanuit huis kunnen bellen. Misschien is er een correlatie tussen je overgang naar KPN en je verminderde bereik, maar weet wel dat Telfort van hetzelfde KPN netwerk gebruik maakte. Het kan ook zijn dat recentelijk iets in je omgeving is veranderd? Het mobiele signaal moet ‘dwars’ door alles heen, dus hoe meer weerstand des te slechter de verbinding. 

Bellen via 4G is vanzelfsprekend een aanrader en het kost je niets extra's. Misschien is bellen via wifi nog wel beter: dat lost verreweg de meeste problemen met slecht bereik in huis op. Ik ben benieuwd of het jou ook helpt! 

 


Niemand meer info? Hoe het werkt enzo? 

Bellen via WiFi kan ik niet instellen 😓 alleen via 4G