Skip to main content

Ik heb de afgelopen 4 dagen thuis en in ons dorp totaal geen Nederlandse bereik. Alleen Belgisch netwerk met 1 streepje wat niet lang genoeg stand houdt om te bellen. Gisteren zou het onderhoud gereed moeten zijn en volgens jullie site is er geen onderhoud meer. Maar ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden dus ook niet naar de klantenservice bellen. 

Ik hen soms geen bereik, soms Belgisch en soms 1 streepje Telfort netwerk. Maar allemaal niet stabiel genoeg om te bellen. Als ik probeer te bellen valt het netwerk direct weg. 

Heb de telefoon al meerdere malen opnieuw gestart en sim al geprobeerd in andere telefoons. Mijn man heeft hetzelfde probleem en als mijn moeder op bezoek komt ervaart ze exact dezelfde problemen. Dus mijn sim of toestel zijn uitgesloten lijkt me.... 

Hi @DeesZo, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Ervaar je op dit moment nog steeds problemen met het mobiele bereik? Mocht dat het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!