Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik na overstap van Hollandse Nieuwe via Belsimpel

• May 8, 2025
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

mijn abonnement is net overgezet van Hollandsnieuwe naar KPN maar ik heb geen bereik? Ik heb ook geen simkaart ontvangen? Of kan ik de oude van Hn gebruiken?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

@jan vrouw stuurt ner een appje met de foto van de Simkaart.

Hoi ​@Juarmu 

Belsimpel is jouw aanspreekpunt omtrent de bestelling en de afhandeling van nummerportering van het 06-nummer van HollandsNieuwe naar KPN.

KPN heef geen inzage in deze bestelling, alleen een medewerker van Belsimpel zelf.

Het telefoonnummer van Belsimpel is: 050 210 34 04

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 22:00 uur
  • Zaterdag en Zondag van 10:00 tot 18:00 uur

Mocht de aansluiting (simkaart) inmiddels werken met het juiste 06-nummer, dan hoef je uiteraard geen contact op te nemen met Belsimpel, in het andere geval dus wel!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• May 8, 2025

Je moet een nieuwe simkaart van KPN gebruiken uiteraard. Heb je misschien gekozen voor e-sim? Dan moet je die installeren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2025

Hallo Marlon,

heen flouw idee heb het via Belsimpel geregeld… waar kan ik dat zien?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 8, 2025

Hallo Marlon,

heen flouw idee heb het via Belsimpel geregeld… waar kan ik dat zien?

Dan kun je je dus met je vragen richten bij BelSimpel, zij zijn verantwoordelijk voor een goede overgang van HN naar KPN.

Als je van KPN een SMS krijgt dat je verbinding actief is kun je van de diensten van KPN gebruik maken, eerder niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2025

Hij vraagt de hele tijd om een sms code die gestuurd is maar ik heb geen bereik dus kom niet verder…

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2025

Hallo Jan ik heb bevestiginf gehad dat mijn abonnement actief is en daardoor is meteen mijn bereik weg.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 8, 2025

Wat ik eerder schreef, even met BelSimpel contact opnemen. ​@Juarmu 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2025

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Juarmu 

Belsimpel is jouw aanspreekpunt omtrent de bestelling en de afhandeling van nummerportering van het 06-nummer van HollandsNieuwe naar KPN.

KPN heef geen inzage in deze bestelling, alleen een medewerker van Belsimpel zelf.

Het telefoonnummer van Belsimpel is: 050 210 34 04

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 22:00 uur
  • Zaterdag en Zondag van 10:00 tot 18:00 uur

Mocht de aansluiting (simkaart) inmiddels werken met het juiste 06-nummer, dan hoef je uiteraard geen contact op te nemen met Belsimpel, in het andere geval dus wel!