Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik nadat mijn nummer is overgezet naar KPN

• January 14, 2026
  • 8 reacties
  • 59 keer bekeken

Goedemorgen,

zojuist kreeg ik bericht dat me nummer is overgezet, echter heb ik geen bereik nu. 

me telefoon heb ik al

aan en uit gedaan. 

mvg, 

sharissa

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Sharissa Amier en andere meelezers. Goed dat jullie deze vraag hier stellen. 

Allereerst is het belangrijk dat het nummer al is overgezet. Dit kun je checken door te kijken of het nummer nog werkt via de oude provider. Is het overgezet? Dan kan het nummer worden geactiveerd, volg dan hier de stappen die van toepassing zijn: Hoe activeer ik mijn simkaart?

Is de simkaart geactiveerd en wil je dan over naar e-sim? Volg dan deze stappen: E-sim installeren

8 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Geeft je telefoon nog een andere foutmelding aan? En wat voor telefoon heb je precies? En heb je een fysieke simkaart of een e-simkaart?

Sharon Tax
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2026

Hoi! Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik zou nu kpn als provider op mijn mobiel moeten hebben, maar ik heb geen bereik 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Hoi! Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik zou nu kpn als provider op mijn mobiel moeten hebben, maar ik heb geen bereik 

Heb je mijn reactie al gezien? Hoe meer gegevens er worden gedeeld, hoe makkelijker het wordt om te helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2026

Geeft je telefoon nog een andere foutmelding aan? En wat voor telefoon heb je precies? En heb je een fysieke simkaart of een e-simkaart?

Ik heb een e Sim 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2026

Ik heb een e Sim 

Nee geen andere foutmeldingen 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2026

iPhone 16, eSIM en geen foutmeldingen 

Sharon Tax
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2026

Heb je mijn reactie al gezien? Hoe meer gegevens er worden gedeeld, hoe makkelijker het wordt om te helpen.

ik denk dat ik er achter ben wat het probleem is. Ik heb een iphone 17, maar ik heb een fysieke sim kaart ontvangen. DIt had een e-sim moeten zijn

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hi ​@Sharissa Amier en andere meelezers. Goed dat jullie deze vraag hier stellen. 

Allereerst is het belangrijk dat het nummer al is overgezet. Dit kun je checken door te kijken of het nummer nog werkt via de oude provider. Is het overgezet? Dan kan het nummer worden geactiveerd, volg dan hier de stappen die van toepassing zijn: Hoe activeer ik mijn simkaart?

Is de simkaart geactiveerd en wil je dan over naar e-sim? Volg dan deze stappen: E-sim installeren