Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik nu na overzetten van nummer naar KPN met nummerbehoud

• April 23, 2025
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Mijn nummer zou overgezet worden van Odido naar Kpn vandaag. Ik heb nu geen bereik en geen nieuwe sim van kpn ontvangen. Wat nu ?

Beste antwoord door Marlon92

Je moet natuurlijk een simkaart van KPN gebruiken. Of heb je voor esim gekozen? Dan moet je die instellen. Weet je niks van esim af? Loop dan langs een KPN winkel of vraag telefonisch een simkaart aan via 0800-0402. Je kan ook via Twitter/Facebook om een simkaart vragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Antwoord
  • April 23, 2025

Je moet natuurlijk een simkaart van KPN gebruiken. Of heb je voor esim gekozen? Dan moet je die instellen. Weet je niks van esim af? Loop dan langs een KPN winkel of vraag telefonisch een simkaart aan via 0800-0402. Je kan ook via Twitter/Facebook om een simkaart vragen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Ik heb geen andere sim van kpn ontvangen. Dus dat gaat niet. Ik kan niet bellen want ik heb nu geen bereik meer. 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

​@LindaDeBeer vul je forumprofiel aan met je naam,adres en klantnummer  in dan ziet een moderator wie je bent.

Je kunt ook bellen met de klantenserice  0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Ik denk dat wat ​@Marlon92 het beste is. Bij een KPN winkel kunnen ze direct een simkaartje fixen. Als je belt moet het weer opgestuurd worden. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 27, 2025

Goedemorgen ​@LindaDeBeer , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!
We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is op dit moment de stand van zaken? Het beste advies is in dit geval om bij een KPN winkel langs te gaan en hopelijk is dit inmiddels ook gelukt. Laat je het ons weten mocht je toch nog hulp nodig hebben?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2025

Het kwam op dat moment niet uit maar ben inderdaad uiteindelijk naar de winkel gegaan en is het opgelost 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 27, 2025

Fijn om te lezen dat het is opgelost na een bezoek aan de KPN winkel ​@LindaDeBeer en ook bedankt dat je dit hier nog even aan ons hebt willen laten weten, bedankt!Â