Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik op 5G en kan niet meer bellen

• 10 mei 2025
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb al vanaf gisteren geen enkel bereik let 5G en nu nog steeds niet. Ook kan ik niet meer bellen met mijn mobiel. Op jullie pagina is er niks over bekend. Ja de storing zou opgelost zijn?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Lianda45 

Heb je al eens je smartphone volledig uitgezet (dus niet op vliegtuigstand), en na enkele minuten weer aan?
Dit zorgt ervoor dat je KPN simkaart zich weer goed aanmeld op het KPN mobiele netwerk, met daarbij weer de kans dat je weer kunt bellen en internetten.

Ook zou je de netwerkinstellingen van je smartphone een keer kunnen resetten, zodat alle instellingen weer goed komen te staan.

En wat is de huidige status, als je met jouw postcode en huisnummer zoekt naar storingen op jouw woonadres: Storingen en Werkzaamheden

Bekijk origineel

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2940 reacties
  • 10 mei 2025

Over welke locatie gaat het? Adres is niet van toepassing. 

En hebben anderen ook problemen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 mei 2025

Neerkant noord Brabant 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Lianda45 

Heb je al eens je smartphone volledig uitgezet (dus niet op vliegtuigstand), en na enkele minuten weer aan?
Dit zorgt ervoor dat je KPN simkaart zich weer goed aanmeld op het KPN mobiele netwerk, met daarbij weer de kans dat je weer kunt bellen en internetten.

Ook zou je de netwerkinstellingen van je smartphone een keer kunnen resetten, zodat alle instellingen weer goed komen te staan.

En wat is de huidige status, als je met jouw postcode en huisnummer zoekt naar storingen op jouw woonadres: Storingen en Werkzaamheden

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Lianda45, welkom op onze community! Dit klinkt inderdaad als iets van een storing. Werkt alles inmiddels al weer?