Skip to main content

Helaas al meer dan een jaar een mobielĀ  abonnement en al langer thuis internet van kpn. Internet bereik belabberd slecht, mobiel vaak onbereikbaar en geen internet thuis en onderweg. Wel maandelijks 65 euro betalen, veel te veel voor niks. Kennissen hebben korting, zijn hier meer die dat hebben?

KPN reageert niet omdat er geen medewerker beschikbaar is of omdat ze mij niet kunnen bereiken.


Hoi @sidebo, welkom op het forum!
Wat een vervelende situatie zo! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je onbereikbaar bent op je telefoon.
Binnenshuis is mobiel bereik moeilijk te garanderen dus daarvoor wil ik je alvast aanraden wifibellen op je toestel aan te zetten. Zo ben je thuis in ieder geval goed bereikbaar zolang je wifi hebt! (als je wifi niet goed is kan ik je de wifimanager aanraden)

Ik begrijp dat je buitenshuis ook slecht bereik hebt, is dat overal of op een specifieke locatie?


Bedankt voor je antwoord! Eigenlijk heb ik altijd slecht bereik! We hebben internet via KPN. Superslecht via WiFi. Op onze pc inmiddels bedraad aan laten leggen. Mobiele telefoons proberen we wel via WiFi.

Tevens heb ik een mobiel abonnement met internet van KPN. Op mijn mobiel telefonisch bijna niet bereikbaar, (niet via internet) thuis Ć©n onderweg. Telefoon gaat wel over, maar beller hoort mij niet of kan mij niet verstaan (vissenkom).

Internetgebruik onderweg vaak niet mogelijk. Geen bereik. Pagina laadt niet en/of geeft een verbindingsfout.

Ik heb vorig jaar een nieuweĀ  Samsung S8 tegelijk met mijn abonnement aangeschaft.

Zoals u zult begrijpen ben ik hier niet echt blij mee. Ik had een abonnement van Vodafone, nooit problemen gehad. Overgestapt vanwege de combikorting van KPN

Ik betaal ruim 65 euro per maand voor het combi abonnement, maar dat is het mijns inziens niet waard.


Heb je de wifimanager al doorlopen?

Ik kijk graag even met je mee, kun je je gegevens invullen in jeĀ profielĀ en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbijĀ je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij ā€œpersoonlijke opmerkingenā€ willen vermelden?

Ā 


@sideboĀ ik heb niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.Ā  Anders weet je ons te vinden!