Skip to main content

Geen bereik thuis. soms 1 streepje vaak geen. overgaan op 3 of 2 heeft geen effect. bereik was altijd goed. Wel eens eerder geen  bereik gehad. Toen was het probleem de nabijgelegen zendmast. Toen netjes opgelost. Graag weer goede hulp. postcode ***  huisnummer 1 Wijthmen Zwolle. Met vriendelijke groet Johan

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @Johannes23, goed dat je hier even een berichtje plaatst zodat we met je mee kunnen kijken!

Ik zie dat er momenteel onderhoud gaande is bij de mast bij jou in de buurt, waardoor het bereik tijdelijk minder goed is dan normaal. Je kunt het verloop van dit onderhoud volgen via onze storingspagina. Als je je postcode en huisnummer invult kun je ook aangeven dat je via sms op de hoogte gehouden wilt worden :slight_smile:


Ik zou het inderdaad prettig vinden om de hoogte te worden  gehouden. zie alleen niet precies waar ik dat dan moet invullen. alvast bedankt voor de moeite.


Dit kun je aangeven nadat je op die pagina je postcode en huisnummer hebt ingevuld. Ik heb dit zelf nu voor je ingevuld, je hoeft het zelf niet meer te doen. :)


Heel fijn dank je wel