Skip to main content

mijn moest een paar keer snel bellen uit het buitenland .ik had een dure rekening ik heb met juilie afgesproken dat ik per maand mag betalen de eerste keer heb ik het zelf overgemaakt .de afspraak was dat ik elke maand een link zou krijgen om te betalen .ik heb weer gebeld er werd gezegt raar ik zie dat niet staan terwel een mederwerkster zei het is in orde .nu hebt een andere medewerkster het in orde gemaakt .maar ik krijg nog steeds geen link

Hoi @margaretha 1957, 

 

Bedankt voor je bericht. Sorry dat ik nu pas kan reageren. Dat heeft te maken met de drukte. In dit geval raad ik je aan om direct contact op te nemen met onze financiële afdeling. Zij zijn te bereiken op 0800-0402 op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Hopelijk kom je dan gelijk bij de juiste afdeling terecht. 

 

Mocht je inmiddels al hulp hebben gehad via een andere weg, dan wil ik je een fijne jaarwisseling wensen 🥂


de afspraak was dat ik een betaal link zou ontvangen ik wacht daar nog op .ik bel volgende week ik leg ziek ik heb afgesproken om per maand te betalen ik wil weer 1 link voor 1 maand ..met een code lukt mij niet